حوادث صنعت قارچ

نجات مصرف کنندگان مجیک ماشروم توسط امدادگران

نجات گروهی از مردان جوان در سفر به کوه های کزویک

نجات مصرف کنندگان مجیک ماشروم: امدادگران کوهستان گروهی از مردان جوان را که در سفر به کوه های کزویک قارچ جادویی یا مجیک ماشروم مصرف کرده بودند را نجات دادند!

سازمان امداد و نجات کوه کزویک اعلام کرد که حوالی ظهر روز شنبه در پی تماس تعدادی از رهگذران مبنی بر گرفتاری چند مرد جوان در دره نیولندز  واقع در منطقه 11 پارک ملی دریاچه به علت اثرات مصرف روانگردان (توهم و حالت تهوع)، تیم های امداد ما به محل اعزام شدند. آنها در محل با گروهی از مردان جوان روبرو شدند که بر اثر مصرف قارچ های خودرو که در دره روییده بود و نوعی مجیک ماشروم بوده حال مساعدی نداشتند و تحت تاثیر این روانگردان تمرکز و تعادل لازم برای کوه پیمایی را نداشتند؛ همچنین حال 2 نفر از اعضای گروه به دلیل عوارض مصرف قارچ (مسمومیت بعد از مصرف) مساعد نبود که تیم پزشکی مجبور به انتقال آنان به بیمارستان شد.

باقی افراد گروه نیز با کمک امدادگران موفق به عبور از دره شدند و بعد از نجات به محل امن رسانده شدند. چند نفر از این افراد کمی دچار مجروحیت شده بودند که توسط تیم پزشکی همراه امدادگران تحت مداوا قرار گرفتند.

نجات مصرف کنندگان مجیک ماشروم توسط امدادگران کوهستان

این عملیات نجات بیش از 2 ساعت به طول انجامید و 11 نفر از تیم امداد کوهستان درگیر این عملیات نجات بودند و موفق شدند بدون وارد شدن صدمه جانی تمامی افراد را نجات دهند.

قارچ های جادویی ای مجیک ماشروم نوعی قارچ سمی هستند که حاوی ماده سایلوسین می باشد که خاصیت روانگردانی دارند. قدرت این قارچ ها قابل پیش بینی نیست زیرا نسبت به تازگی، فصل و محل رویش آنها می تواند متفاوت باشد. معمولا این قارچ ها را برای کاهش عوارض مصرف آن (نظیر حالت تهوع و دل درد و سردرد) خشک میکنند و سپس مصرف می کنند. این قارچ ها در نقاط مختلف جهان می رویند و زیستگاه به خصوصی ندارند.

همراه داشتن و مصرف این قارچ در انگلستان جرم بوده و مجازات آن با توجه به شرایط از جریمه نقدی تا 7 سال زندان متغیر می باشد!

نجات مصرف کنندگان مجیک ماشروم توسط امدادگران کوهستان
نجات مصرف کنندگان مجیک ماشروم

کوه های کزویک در پارک ملی دریاچه در شمال غربی کشور انگلستان واقع شده اند که جزو میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و بزرگترین پارک ملی انگلستان است.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا