پیش غذا و دسر با قارچ

آموزش آشپزی: ذرت مکزیکی با قارچ

آشپزی با قارچ: طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ

در این آموزش آشپزی با هاگ با آموزش، ذرت مکزیکی با قارچ، یک غذا فوق العاده آسان و خوشمزه همراه با ما باشید. زمان پخت و آماده سازی این رسپی فوق العاده کوتاه است و شما می‌توانید در مدت زمان کوتاهی غذایی عالی داشته باشید.

یکی از میان وعده‌های پرطرفدار و لذیذ در میان ما ایرانی‌ها ، بخصوص کودکان ، ذرت مکزیکی است. این غذا اصالتاً برای کشور مکزیک است که در خیابان ها ، کنار دکه ها و ساندویجی های آن کشور عرضه می شود . در مکزیک، ذرت مکزیکی از دانه‌های پخته شده ذرت در آب جوش، به همراه نمک،پیاز، گیاهی به نام چای مکزیکی و سایر ادویه های گیاهی معطر تهیه می‌شود، که بنا بر ذائقه به آن آب لیموترش، سس مایونز، فلفل تند و پنیر رنده شده نیز اضافه می کنند. در کشور ما نیز این میان وعده طرفداران زیادی دارد و با مواد مختلفی آن را آماده می کنند . امروز در نظر داریم در این پست ، ذرت مکزیکی با قارچ را به شما دوستان همراه آموزش دهیم ، با ما همراه باشید.

مواد لازم ذرت مکزیکی با قارچ:

  • ذرت                            ۱ قوطی (کنسروشده)
  • قارچ                          ۱۰۰ گرم
  • کره                             2 قاشق غذاخوری
  • پنیر پیتزا                      2 قاشق غذاخوری
  • سس سفید                    ۳ قاشق غذاخوری
  • نمک ، فلفل سیاه و آویشن  به اندازه کافی

 طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ:

 ابتدا در قابلمه ای کره را بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید بعد از اینکه کره آب شد ذرت را اضافه کنید .

قارچ ها را  به صورت نگینی کمی درشت خرد کرده ، به ذرت اضافه کنید و حرارت را ملایم رو به کم کنید و با هم تفت دهید ، کمی آب لیمو ترش اضافه کنید تا رنگ قارچ ها تغییر نکند سپس در قابلمه را بگذارید و صبر کنید تا قارچ ها نیز کمی نرم شوند بعد از آنکه آب آن گرفته شد ، آویشن،فلفل سیاه و کمی نمک روی مواد بپاشید و هم بزنید و سس مایونز را در این زمان اضافه کنید و مخلوط کنید تا با تمام مواد آغشته شود .

در این مرحله ، پنیر پیتزا را به مواد اضافه کرده و کمی با دیگر مواد مخلوط کنید تا کاملا بخورد مواد برود ، سپس درب قابلمه را بگذارید و حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنید تا پنیر پیتزا در مواد ذوب و کشدار شود .

می توانید کالباس نیز به این ترکیب اضافه کنید و یا سیب زمینی سرخ کنید و در کنار ذرت مکزیکی سرو کنید. پس از ۳ دقیقه درب قابلمه را بر دارید و ذرت مکزیکی داغ را در ظرف های مورد نظر بکشید و نوش جان کنید .

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا