حرف ما در صنعت قارچ

آیین نامه صنفی فعالان صنعت قارچ کشور

قابل توجه فعالان صنعت قارچ کشور

به اطلاع می‌رساند که بر اساس رسالت و وظیفه خود قصد داریم تا از تاریخ  ۱۴۰۰/۴/۱ با ارائه پست‌های تخصصی نسبت به معرفی چالش‌ها و مخاطرات فعالان صنعت قارچ پرداخته و از این پس برای هر یک و در زمان مناسب، پستی اختصاصی تهیه و ارائه نماییم.
در این مسیر امیدواریم تا از نظرات، کامنت های سازنده و راهنمایی‌های شما عزیزان بهره‌مند شویم. تاکید می‌شود که  ما همه چیز را نمی‌دانیم ولی اکنون زمان حیاتی برای بهبود اوضاع فعالان صنعت قارچ خواهد بود به شرطی که شما همراه و همیار ما در این مسیر باشید. با بیان مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات قصد اهانت و بی اخلاقی به شخص یا گروه خاصی را نداریم و تنها هدف ما بهبود شرایط صنعت خواهد بود.
پست‌های تخصصی ما همانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی بیانگر مخاطرات مسیر خواهد بود. هر چند که مسیر تکراری باشد، پست‌های ما همانند تابلوها، یادآور چالش‌های پیش رو خواهد بود.

 

 با دنده سنگین حرکت کنیم؟؟!!  اولین تابلو اعلام خطر

 

نظر به مصادف شدن ایام سوگواری عاشورا و تاسوعا حسینی با تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه سال جاری و تعطیلی روز بعد آن (۲۹ مردادماه)، با توجه به تجارب سال‌های پیش بهترین راه جلوگیری از افت شدید قیمت قارچ، کاهش میزان تولید است. پیشنهاد می‌شود تا کمپوست سازان محترم در مراحل ساخت کمپوست  ضمن سامان دهی فعالیت‌های درون واحدی خود به شکلی برنامه ریزی کنند تا عملیات کشت را در پیش از مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۶ انجام داده تا بدین ترتیب فلاش یک این کمپوست ها قبل از مورخ  ۱۴۰۰/۵/۲۲ آغاز  و پیش از ایام عزاداری به پایان برسد.
در ادامه، کشت بعد واحد کمپوست سازی  در مورخ  ۱۴۰۰/۵/۲۵ انجام تا برداشت فلاش یک آنها آن در محدوده ۳۱ مرداد ماه یا اول شهریور آغاز گردد.
حرف ما در صنعت قارچ نقد و بررسی مشکلات درون صنفی است با ما در هاگ همراه باشید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا