کارآفرینی در حوزه قارچ

اشتغال ۳۸ نفر با اجرای طرح‌های مقاومتی

برای ایجاد اشتغال این تعداد بیش از ۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال تسهیلات پرداخت‌شده است

اشتغال‌زایی برای ۳۸ نفر در رابطه با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بوکان

فرمانده سپاه بوکان در رابطه با اقدامات انجام  شده عنوان کرد  : این نهاد با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا به افراد واجد شرایط امسال توانسته است زمینه برای اشتغال ۳۸ نفر را در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان فراهم کند.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی ضمن اشاره به این موضوع که فرصت‌های شغلی در بخش‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد صنایع تبدیلی بوده است، اضافه کرد: برای ایجاد اشتغال این تعداد بیش از ۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال تسهیلات پرداخت‌شده است. این مقام نظامی در همین راستا افزود: دایر کردن ۱۵ کارگاه قالیبافی و خیاطی در این شهرستان ازجمله اقدامات انجام‌شده در راستای ایجاد این میزان اشتغال بوده است.

حوزه‌های مستعد دریافت تسهیلات

سرهنگ جمشیدی در رابطه با اشتغال ۳۸ نفر و بخش‌های شامل این طرح تصریح کرد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در بخش‌های پرورش دام سنگین، کاشت زعفران، صنایع‌دستی، پرورش مرغ بومی، پرورش قارچ، کشت گیاهان دارویی، پرورش بلدرچین، پرورش زنبورعسل، محصولات گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

فرمانده سپاه بوکان در سخنان خود خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در سپاه همچنان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی شهرستان طرح‌های خود را ارائه کرده و درخواست دریافت تسهیلات کنند.

نگاه اقتصادی سپاه

این مقام نظامی ضمن بیان اینکه نگاه اقتصادی سپاه، ورود به بخش تولید و اشتغال برای پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از جهاد اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری می‌باشد، ادامه داد: ساخت خانه عالم، کمک به ساخت سرویس بهداشتی مدارس، مرمت مساجد، ساخت مسکن محرومان با مشارکت کمیته حضرت امام (ره)، ساخت غسالخانه و عمران مناطق محروم روستایی ازجمله کارهای است که سپاه در بوکان انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری هاگ در دهه فجر امسال، ۵ واحد مسکن مددجویی نیز توسط سپاه و با مشارکت کمیته امداد بوکان در مناطق محروم و روستایی این شهرستان ساخته‌شده و به بهره‌برداری رسید. تشکیل گروه‌های جهادی، محرومیت‌زدایی، اجرای پروژه‌های عمرانی، اشتغال‌‌زایی و توانمندسازی افراد از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوکان است.

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ پیگیری کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا