جهاد کشاورزی

افتتاح ۹ طرح کشاورزی در میاندوآب

17 هزار هکتار از اراضی زیر کشت محصولات استراتژی غلات پاییزه رفته است

افتتاح ۹ طرح کشاورزی در میاندوآب، همزمان با هفته جهاد کشاورزی ۹ طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال در میاندوآب به بهره برداری رسید.

به گزارش هاگ به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان غربی در اجرای طرحهای احیای دریاچه ارومیه و توسعه زیرساخت های کشاورزی بیش از 9 هزار هکتار از اراضی آبی این شهرستان به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شده است.

دیانتی مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در خصوص افتتاح ۹ طرح کشاورزی گفت : بیش از 17 هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت محصولات استراتژی غلات پاییزه رفته است وپیش بینی می شود امسال بیش از 85 هزار تن محصول غلات در این شهرستان برداشت شود.

وی افزود: امروز هم بمناسبت هفته جهاد کشاورزی 9 طرح عمرانی و تولیدی بالغ بر 31 میلیارد ریال به بهره برداری رسید این طرح ها شامل اجرای سیستم های نوین آبیاری تحت فشار و کم فشار به مساحت 34 هکتار و یک واحد تولیدی پرورش قارچ خوراکی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در مساحت 320 متر مربع در شش سالن مجزا به بهره برداری رسید.

امسال نسبت به سال گذشته 3 هزار هکتار سطح زیر کشت غلات در این شهرستان افزایش داشته است که این نشان از استقبال کشاورزان از کشت محصولات استراتژی محصولات است.

با ویدئویی از افتتاحیه همراه با ما باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا