جهاد کشاورزی

الزام ثبت اطلاعات گلخانه داران برای دریافت سهمیه سوخت مایع

واحدهای بدون پروانه باید نسبت به دریافت پروانه بهره‌برداری اقدام کنند

طبق گفت‌وگویی که خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، با آقای کریمی مسئول باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد داشت؛ گلخانه داران و واحدهای تولیدی پرورش قارچ خوراکی برای دریافت سهمیه سوخت مایع باید به سامانه جدید تجارت آسان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری هاگ- در ادامه، آقای کریمی در مورد واحدهایی که پروانه بهره‌برداری ندارند افزود: واحدهایی که پروانه بهره‌برداری ندارند نیز برای دریافت سوخت موردنیاز واحد خود تا پایان امسال در سامانه الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی ثبت‌نام و در صورت تأیید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، کد شناسایی دریافت خواهند کرد؛ همچنین واحدهای بدون پروانه باید نسبت به دریافت پروانه بهره‌برداری اقدام کنند تا بتوانند از سهمیه سوخت در سال‌های آینده بهره‌مند شوند.

کریمی برای واحدهای گلخانه‌ای زیر ۳۰۰ مترمربع و در محدوده شهری و روستابرای دریافت سهمیه سوخت مایع، گفت: این واحدها برای پیگیری به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان باید مراجعه کنند. وی اضافه کرد: طبق اخذ پروانه بهره‌برداری مطابق دستورالعمل گلخانه‌های کوچک‌مقیاس در سامانه مربوطه، ثبت‌نام می‌شود.

ضرورت دریافت یا تمدید پروانه بهره‌برداری

کریمی ادامه داد: تمامی واحدهای گلخانه‌ای و قارچ خوراکی مصرف‌کننده سوخت مایع به‌منظور تخصیص سوخت به مجموعه خود لازم است هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت یا تمدید پروانه بهره‌برداری واحد تولیدی خود اقدام نموده و در سامانه جدید تجارت آسان اطلاعات خود را ثبت کنند.

مسئول باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد در رابطه با متقاضیانی که دارای پروانه بهره‌برداری معتبر در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک از سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هستند، افزود: با پروانه بهره‌برداری موجود می‌توانند در سامانه سوخت ثبت‌نام کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا