حوادث صنعت قارچ

اما و اگر های تخریب زمین‌های روستای علی‌آباد

تخریب زمین‌های کشاورزی و باغات روستای علی‌آباد

به گزارش خبرگزاری هاگ به نقل از تسنیم، جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت به‌منظور اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز زمین‌های کشاورزی، مزارع و یک سالن تولید قارچ که همگی دارای مجوز فعالیت و دارای سابقه‌ای حدود ۸ ساله هستند را تخریب کرده است. تخریب زمین‌های کشاورزی و باغات روستای علی‌آباد، از بین رفتن درخت‌های ۷ و ۸ ساله کشاورزان و تخریب سالن قارچ ازجمله گلایه‌های کشاورزان شهرستان پاکدشت در این روزها است.

  درختان ۷ ساله باغ زیر آوار دیوارها مدفون شد

رمضان امام بخشیان یکی از کشاورزان روستای علی‌آباد است که در این تخریب‌ها ضرر و زیان سنگینی را متحمل شده که در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با ارائه مجوز فعالیت کشاورزی و تولید قارچ گفت: من سال‌ها پیش که جهاد کشاورزی در پاکدشت نبود از جهاد ورامین مدارک کشاورزی دریافت کردم و در زمین‌های علی‌آباد که آب کافی ندارد مشغول به فعالیت شدم.

وی افزود: نقشه‌های هوایی نشانگر ۷ ساله بودن درختان من هستند، سال‌ها برای به ثمر نشستن این درختان تلاش کردم و سال گذشته برای نخستین بار میوه داد.

کشاورز پاکدشتی ادامه داد: آیا جهاد کشاورزی پاکدشت مسئول تخریب مزارع، زمین‌های کشاورزی و سالن قارچ دارای مجوز است یا وظیفه ترویج کشاورزی زا دارد.

امام بخشیان اظهار داشت: جهاد کشاورزی می‌توانست با تخریب دیوارها به بیرون از مزرعه از آسیب بیشتر به درختان جلوگیری کند اما در پاسخ به این درخواست ما کشاورزان گفت حتی هزینه این تخریب‌ها را نیز شما کشاورزان باید بپردازید.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا