اخبار عمومی و گزارش

برگزاری نمایشگاه آی فارم 2022

پنجمین نمایشگاه کشاورزی، باغبانی و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی آی فارم (I Farm) یک نمایشگاه تخصصی در زمینه کشاورزی است که با رویکرد مکانیزاسیون و صنعتی سازی کشاورزی در زمینه‌های ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، زراعی وباغبانی، پهپادها، نهاده‌ ها (سم، کود، بذر)، تجهیز و هوشمندسازی گلخانه، سیستم‌های آبیاری، مکانیزاسیون دام و طیور، خدمات و صنایع وابسته به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تجاری در سطح منطقه برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری نمایشگاه آیفارم تهران ایجاد نمایشگاه جامع کشاورزی مطابق با استانداردهای بین المللی و صادرات محور در منطقه می باشد که بتوان در زمینه فعالیت های مختلف بخش کشاورزی سرآمد بوده و سالیانه مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان بی شماری از کشورهای مختلف جهت حضور و بازدید از نمایشگاه و آشنایی با آخرین دستاوردهای کشاورزی و باغبانی را گردهم آورد.

پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آی فارم از تاریخ 21 الی 24 شهریور ماه سال 1401 به مدت 4 روز در تهران و در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود. ساعات بازدید این نمایشگاه 10 صبح الی 17 عصر می باشد و بازدید برای عموم آزاد می باشد.

استان های تهران، خراسان رضوی، البرز، کرمان، آذربایجان شرقی و اصفهان بیشترین مشارکت کننده را در دوره های برگزاری داشته اند.

زمینه های فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه شامل مکانیزاسیون کشاورزی، گلخانه و تکنولوژی های آن، سیستم ها و تجهیزات آبیاری، بذر و محل نگهداری، کشاورزی ارگانیک، پرورش دام و طیور، خوراکی و دارویی و خدمات وابسته می باشد.

پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم
پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم

 

  • البته در سال 1401 این رویداد 2 بار برگزار خواهد شد که نوبت دوم آن زمستان 1401 و مکان برگزاری آن شهر شیراز خواهد بود.
همچنین می‌توانید جزئیات نمایشگاه آیفارم 2023 را در هاگ مطالعه نمایید.

لیست شرکت کنندگان و نقشه نمایشگاه آی فارم 2022 تهران

به اطلاع می رساند، پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آی فارم با محوریت کشاورزی و باغبانی و با همکاری و مشارکت انجمن ملی گلخانه سازان کشور، معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، منابع طبیعی استان تهران و کمیته صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در تاریخ 21 لغایت 24 شهریورماه سال جاری (12-15 سپتامبر 2022 میلادی) در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد بین المللی مشارکت کنندگان در حوزه باغبانی، ساخت و تجهیز گلخانه، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات و پهپاد‌ های کشاورزی، سامانه‌ های نوین آبیاری، نهاده‌ها (کود، سم و بذر)، گل و گیاهان زینتی و محصولات کشاورزی در فضایی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع حضور می‌یابند.
این نمایشگاه با رویکرد صادرات محور و به منظور تقویت و ارتقاء تولیدات سازندگان داخلی و معرفی توانمندی‌ های ساخت داخل در سطح بین المللی برگزار خواهد شد.
رایزنی، برنامه ریزی و هماهنگی با سفارت‌ها و کنسول گری‌ های جمهوری اسلامی ایران به ویژه در کشور‌های عراق، قطر، عمان، امارات، کویت، روسیه، هلند، آلمان، ترکیه، چین، افغانستان و کشور‌های حوزه اوراسیا برای دعوت از مقامات بلند پایه و هیات‌های تجاری، برگزاری میز تخصصی و جلسات B۲B بین مقامات بازدیدکننده، هیات‌های تجاری و شرکت کنندگان در نمایشگاه، برگزاری تور‌های نمایشگاهی، بازدید از مجموعه‌های بزرگ صنعتی و برگزاری کارگاه‌ ها و استارت آپ‌ های آموزشی از جمله برنامه‌هاي این رویداد بین المللی است.
پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم با همکاری و مشارکت انجمن ملی گلخانه سازان کشور و با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و کمیته صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار می‌شود.

لیست شرکت کنندگان و نقشه راهنمای سالن های نمایشگاه و محل هر غرفه به شرح زیر می باشد.

لیست شرکنندگان و نقشه نمایشگاه آی فارم 2022 تهران
لیست شرکنندگان و نقشه نمایشگاه آی فارم 2022 تهران
اخبار عمومی و گزارش صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا