اخبار عمومی و گزارش

اپلیکیشن گیاه پزشکی قارچ خوراکی

نرم افزار موبایل تشخیص بیماری های قارچ دکمه‌ای

اپلیکیشن گیاه پزشکی قارچ خوراکی دکمه ای برای تشخیص بیماری های قارچ، با همکاری دو موسسه “تحقیقات گیاه پزشکی کشور” و “سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (وابسته به وزارت کشاورزی)” رونمایی و عرضه گردید.

این اپیکیشن اندروید که اولین نرم‌افزار موبایل ایرانی، مربوط به آشنایی و تشخیص بیماری های قارچ دکمه‌ای و درمان آنها، راه‌های پیشگیری از آفات و مدیریت آنها و …  توسط محققان و اعضای هیات علمی این موسسات، توسعه یافته و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش هاگ به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، در راستای تهیه و تدوین اپلیکیشن های آموزشی ترویجی، یک نرم‌افزار موبایل اندروید با عنوان “اپلیکیشن گیاه پزشکی قارچ خوراکی دکمه ای (شناسایی و مدیریت)”، توسط حسین خباز جلفایی، شیما عظیمی و صدر الدین خباز جلفایی، با همکاری کارشناسان و دست اندرکاران دفتر شبکه دانش و رسانه های ترویجی موسسـه آموزش و ترویج کشـاورزی در قـالب نرم افزار قابـل نصب در گوشی اندروید، تهیه و در تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی بارگذاری شده است.

 

دانلود اپلیکیشن گیاه پزشکی قارچ خوراکی دکمه‌ای

اگر علاقه‌مند به دریافت این نرم افزار ایرانی هستید، فایل این اپلیکیشن اندروید با حجم 9 مگابایت، در سایت تالار ترویج کشاورزی در آدرس اینترنتی زیر، بصورت رایگان قابل دریافت است. برای نصب این اپلیکیشن باید گزینه نصب از منابع خارجی را در تنظیمات گوشی خود فعال سازید.

B2n.ir/b24479

تصاویری از اپلیکیشن گیاه پزشکی قارچ خوراکی

رسانه تخصصی قارچ کشور “هاگ” به جهت حمایت از تولیدات ملی و تشکر از دست‌اندرکاران ساخت این نرم‌افزار موبایل مرتبط با پرورش قارچ، وظیفه خود میداند تا جهت ترویج بیشتر این اپلیکیشن، اطلاع رسانی به مخاطبین خود انجام دهد.

 

منبع: وابط عمومی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور www.areeo.ac.ir

تازه‌ترین اخبار عمومی و گزارشات مرتبط با قارچ کشور را در مجله خبری-آموزشی هاگ بخوانید.
3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا