اخبار عمومی و گزارش

هدیه آیفون به علاقمندان قارچ

قارچ قهوه‌ای در بروزرسانی آیفون ویژگی های آپدیت iOS 17

هدیه آیفون به علاقمندان قارچ، با بروزرسانی آیفون به نسخه جدید سیستم عامل iOS از قابلیت های جدید آن از جمله قارچ قهوه‌ای بهره‌مند شوید!

آخرین بروزرسانی سیستم عامل iOS که نسخه 17.4 میباشد، قابلیت های زیادی را به گوشی های آیفون خواهد آورد! این آپدیت حاوی تغییرات زیادی برای اپ استور و اکوسیستم به‌ همراه دارد که برای مطابقت با قانون اتحادیه اروپا طراحی شده‌اند.

اپل اولین نسخه بتای iOS 1‌7.4 را با تغییرات زیادی برای اپ استور و اکوسیستم آن در اتحادیه اروپا منتشر کرد، اما تغییرات دیگری نیز در آن وجود دارد که برای همه در دسترس است. در ادامه به تمام ویژگی‌های جدید iOS 17.4 اشاره میکنیم.

iOS 17.4 دارای شماره ساخت 21E5184i است. در حال حاضر این به‌روزرسانی برای توسعه‌دهندگان ثبت‌نام‌شده در دسترس است و احتمالاً در هفته آینده برای آزمایش‌کنندگان عمومی نیز منتشر خواهد شد. زمان انتشار نسخه کامل آن هنوز توسط اپل اعلام نشده است. از هدیه آیفون به علاقمندان قارچ بیشتر بخوانید.

ویژگی‌های جدید iOS 17.4

همانطور که ذکر کردیم، با بروزرسانی آیفون به iOS 17.4 تغییرات زیادی برای اپ استور و اکوسیستم آن برای کاربران آیفون در اتحادیه اروپا به همراه دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از استورهای برنامه شخص ثالث برای اولین بار، تغییرات مربوط به مرورگرهای وب پیش‌فرض، برنامه‌های استریم بازی و موارد دیگری می‌شود.

*** هنوز معلوم نیست که استورهای برنامه شخص ثالث آیا برای کشورمان ایران نیز کاربردی خواهد داشت؟ در صورت مثبت بودن جواب این پرسش، شاهد بازگشت بسیاری از نرم افزارهای ایرانی به گوشی های آیفون خواهیم بود.

اپلیکیشن Apple Podcasts نیز در iOS 17.4 دستخوش چندین تغییر قابل‌ توجه شده است. این اپلیکیشن اکنون از رونوشت‌های تولیدشده به‌صورت خودکار پشتیبانی می‌کند. نوار Now Playing که در پایین Apple Podcasts قرار گرفته نیز در نسخه iOS 17.4 دوباره طراحی شده است و با سبک نوار Now Playing در اپل موزیک بیشتری مطابقت پیدا کرده است.

تب «Listen Now» برنامه Apple Podcasts نیز به «Home» تغییر نام پیدا کرده است. همچنین در اپلیکیشن اپل موزیک نیز غول فناوری نام تب «Listen Now» را تغییر داده و آن را به تب «Home» تبدیل کرده است.

ایموجی های جدید ios 17.4 شامل قارچ قهوه‌ای، ققنوس، لیموی سبز و ...
ایموجی های جدید ios 17.4 شامل قارچ قهوه‌ای، ققنوس، لیموی سبز و …

ایموجی قارچ قهوه‌ای

از دیگر تغییرات این آپدیت می‌توان به اضافه‌ شدن ایموجی‌های جدیدی اشاره کرد. این ایموجی‌ها شامل مواردی از جمله تکان دادن سر به صورت افقی و عمودی، قارچ قهوه‌ای، پرنده ققنوس، لیمو و زنجیر شکسته می‌شود.

 

سیری چند زبانه با بروزرسانی آیفون

سیری قابلیت دیگری است که در بروزرسانی آیفون به iOS 17.4 بهبود پیدا کرده است و اکنون می‌تواند پیام‌ها را به زبان‌های دیگر بخواند. این گزینه جدید از طریق تنظیمات سیری قابل دسترس است. در واقع پس از وارد شدن به تنظیمات دستگاه، بخش Siri & Search و Messaging with Siri، در بخش Read Messages دکمه جدیدی برای اضافه‌کردن زبان وجود دارد که طیف وسیعی از گزینه‌های مختلف را به شما نشان می‌دهد.

 

با انتشار این آپدیت بصورت تدریجی برای کاربران مختلف، ویژگی های جدید آن بیش از پیش مشخص میگردد. در اخبار عمومی و گزارش صنعت قارچ بیشتر بخوانید.

منبع: خبرآنلاین

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا