جهاد کشاورزی

در خمین به تولیدکنندگان پرورش قارچ وام تعلق می‌گیرد

پرداخت ۱۰ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی

در خمین به تولیدکنندگان پرورش قارچ وام تعلق می‌گیرد. به گزارش هاگ از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس جهاد کشاورزی خمین از پرداخت ۱۰ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به ۱۴ طرح گلخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در خمین به تولیدکنندگان پرورش قارچ وام تعلق می‌گیرد و امسال ۲۲ طرح تسهیلاتی از محل بنیاد برکت برای دریافت ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صندوق کارآفرینی امید و همچنین ۱۴ طرح مشاغل خانگی در زمینه‌های دامداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی و پرورش قارچ خوراکی برای دریافت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام به بانک‌های عامل معرفی شدند.

احمدرضا جعفری رئیس جهاد کشاورزی خمین گفت: با توجه به کم آبی و صرفه اقتصادی توسعه سطح گلخانه‌های خمین را ضروری دانست و افزود: تاکنون پنج طرح مشاغل خانگی از جمله پرورش قارچ خوراکی، موفق به دریافت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات شدند.

۵۲ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری خمین، کشاورز هستند و رتبه دوم تولید گل شاخه بریده استان مرکزی بعد از محلات در اختیار این شهرستان است.

در صورتی که از ساکنین و اهالی خمین هستید و علاقه مند به پرورش قارچ خوراکی می‌باشید، میتوانید از مشورت متخصصان ما در کلینک هاگ استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا