اخبار عمومی و گزارش

کارآفرینان برتر کهگیلویه و بویراحمد

انتخاب مردمی کارآفرینان برتر کهگیلویه و بویراحمد

کارآفرینان برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند. در نشست ویدئو کنفرانس با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کارآفرین برتر استان در حوزه زنان به انتخاب مردم معرفی و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ و به نقل از فارس، در نشست ویدئو کنفرانس مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با معاون رئیس جمهور در امور زنان از فرشته محرابی تولید کننده گل رز به عنوان کارآفرین برتر دور چهارم کارآفرینان برتر به انتخاب مردم  تجلیل شد.

در این مراسم نادیا صداقت با اشاره به فعالیت زنان در حوزه کشاورزی، خدماتی و صنعت گفت: در  این دوره جشنواره ۵۳ زن فعال در زمینه تولید گل رز، قارچ خوراکی و زعفران، تولید گلیم و گبه حوزه خدماتی و صنعت شرکت کردند.

وی عنوان کرد: در حوزه گل رز سال گذشته ۲۱ میلیون گل رز شاخه بریده، ۲۷ کیلو زعفران و ۵۳۷ تن قارچ خوراکی و ۱۵۰ هزار تن گیاهان دارویی تولید شد.

این مسوول با اشاره به مشکلات تورم، تحریم و کرونا در فروش تولیدات بانوان گفت: این مسائل باعث کاهش قدرت خرید مردم و کاهش انگیزه در بانوان شده است‌.

وی همچنین با اشاره به افتتاح بازارچه موقت تولیدات صنایع دستی استان خواستار مشارکت معاونت امور زنان برای راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی زنان استان شد. کارآفرینان برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

همچنین معصومه ابتکار از اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد اشتغال بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا