اخبار عمومی و گزارش

ثبت نام سومین المپیاد قارچ شناسی ایران

سومین المپیاد قارچ شناسی کشور قرار است تا در 26 اردیبهشت 1403 برگزار شود؛ از این رو به منظور تشویق و ترغیب دانشجویان کشور به مطالعه، پژوهش و نشر علم قارچ شناسی و ایجاد فرصت های مناسب برای اعتلای علمی کشور، انجمن قارچ شناسی ایران در نظر دارد، سومین المپیاد قارچ شناسی ایران رارا در تاریخ مذکور برگزار نماید.

 

ثبت نام برای شرکت در این المپیاد از تاریخ 15 دی ماه 1402 آغاز شده است و زمان برگزاری المپیاد، چهارشنبه مورخ 26 اردیبهشت 1403، ساعت 10 صبح می باشد.

ثبت نام صرفأ به صورت الکترونیکی و از طریق ارسال درخواست به آدرس الکترونیکی دبیرخانه انجمن قارچ شناسی mycologicalsociety@gmail.com ، صورت خواهد پذیرفت. لازم است متقاضیان درخواست خود را با ذکر مشخصات کامل، به همراه شماره تلفن، دانشگاه محل تحصیل یا فارغ التحصیلی، تصویر کارت ملی به همراه کارت دانشجویی (یا گواهی اشتغال به تحصیل) به آدرس ایمیل دبیرخانه انجمن ارسال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دبیرخانه انجمن قارچ شناسی کشور تماس حاصل نمایید.

شرایط متقاضیان شرکت در المپیاد قارچ شناسی

شرایط افراد برای شرکت در المپیاد به شرح زیر می باشد:

  • عموم دانشجویان مقطع کارشناسی و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی همه رشته های دانشگاهی که در مقطع تحصیلی بالاتر شاغل به تحصیل نیستند، مجاز به شرکت در المپیاد می باشند.
  • محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

 

منابع آزمون: المپیاد در سطح دانشجویان مقطع کارشناسی برگزار خواهد شد، لزا طراحی سوالات طبق سرفصل های درس قارچ شناسی مقدماتی رشته گیاهپزشکی می باشد.

این آزمون به صورت تستی (چهار گزینه ای) برگزار خواهد شد.

 

مکان برگزاری المپیاد

به منظور تسهیل شرکت علاقمندان در سومین المپیاد قارچ شناسی ایران، آزمون در مناطق یا مراکز متعددی از کشور، که نمایندگان استانی یا نمایندگان انجمن قارچ شناسی در آن حضور دارند، برگزار خواهد شد.

لیست حوزه های برگزاری المپیاد و سایر اطلاعات متعاقبأ اعلام خواهد شد.

 

جوایز المپیاد قارچ شناسی

  • از سه نفر برتر این آزمون که بیشترین امتیاز را کسب نمایند، با اهدای جوایز نفیس قدردانی خواهد شد.
  • گواهی کسب رتبه برتر المپیاد قارچ شناسی ایران به دو زبان فارسی و انگلیسی به 3 نفر برتر اهدا خواهد شد.
  • سه نفر برتری که بالاترین نمره را کسب کرده باشند بصورت رایگان به عضویت انجمن قارچ شناسی ایران، پذیرفته خواهند شد. همچنین نفر اول بصورت مادام العمر، نفر دوم به مدت 5 سال و نفر سوم به مدت 2 سال از پرداخت حق عضویت انجمن قارچ شناسی ایران معاف خواهند بود.
  • هزینه ثبت نام 3 نفر اول المپیاد در بیست و پنجمین کنگره گیاهپزشکی ایران، توسط انجمن قارچ شناسی کشور پرداخت خواهد گردید.

اطلاعیه ثبت نام در سومین المپیاد قارچ شناسی ایران

منبع: دبیرخانه انجمن قارچ شناسی کشور

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا