اخبار عمومی و گزارش

شرکت قارچ مهر آذر املش گیلان

برگشت زودهنگام سرمایه از دیگر امتیازات تولید قارچ است

رئیس اداره کار املش از بازدید فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان املش از شرکت قارچ مهر آذر خبر داد، به گزارش هاگ به نقل از رانکوه نیوز: طاهریان راد رئیس اداره کار املش در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت: قارچ خوراکی، یک محصول زود بازده است که کشت آن به دلایلی نظیر شاخص اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد:استفاده از پسماندهای کشاورزی و ماهیت اشتغال زایی در پرورش قارچ و مزیت نسبی آن درمقایسه با دیگر محصولات کشاورزی، باعث شده که استقبال از پرورش قارچ همواره رو به افزایش باشد، چراکه برای این فعالیت کشاورزی نیازمند تهیه زمین وسیع نخواهیم بود و کشت آن به صورت طبقاتی قابل انجام است. همچنین برگشت زودهنگام سرمایه از دیگر امتیازات این کار است.

در ادامه رضایی فرماندار املش با اشاره به شعار سال مبنی بر سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی تأکید کرد: ما از شرکت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران داخلی حمایت می‌کنیم، ولی این حمایت نباید سبب شود تا حقوق کارگران تضییع گردد.

شرکت قارچ مهر آذر املش
شرکت قارچ مهر آذر املش

بازدید فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان املشبازدید فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان املشبازدید فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان املشبازدید فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان املش

دوره کشت پرورش قارچ تقریبا دوماهه است. در هرسال می توان 6 دوره کشت انجام داد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا