اخبار عمومی و گزارش

کسب عنوان کارفرمای سرآمد استان اصفهان

شرکت قارچ یکتای سپاهان موفق به کسب نشان کارفرمای سرآمد شد

کسب عنوان کارفرمای سرآمد استان اصفهان توسط مدیر عامل محترم شرکت مزرعه پرورش قارچ یکتا سپاهان اصفهان، را به جناب آقای علیرضا الماسی و تمامی خانواده بزرگ و پر تلاش صنعت پرورش قارچ خوراکی تبریک عرض می‌کنیم.

کسب عنوان کارفرمای سرآمد استان اصفهان

شرکت قارچ یکتای سپاهان در سال 1382 درمنطقه جرقویه سفلی واقع در شرق شهرستان اصفهان تأسیس گردید، و توانسته با استفاده از ظرفیت تولید بیش از 80 هزار تن کمپوست قارچ خوراکی در سال (مزرعه شماره 1) ، بیش از 4 هزار تن قارچ خوراکی دکمه ای، حدود 1000 تن بذرقارچ (اسپان) و 20 هزار مترمکعب خاک پوششی در سال تولید نماید و با اشتغالزایی 400 نفر به صورت مستقیم و حدود 2000 نفر به صورت غیر مستقیم به میهن عزیزمان ایران خدمت کند.

به علاوه این شرکت توانسته موجب توسعه پرورش قارچ به عنوان مهمترین مشاغل خانگی در شهرها و روستاها به خصوص شرق اصفهان گردد و به عنوان بزرگترین و تنها تولید کننده کمپوست بلوک مکانیزه، قارچ خوراکی، بذر (اسپان) و خاک پوششی در منطقه مرکزی کشور مشغول فعالیت باشد. محصولات این شرکت در غرفه اختصاصی وی در هاگ شاپ عرضه می‌گردد.

امیدواریم که هر روز بیش از پیش، شاهد موفقیت تمامی فعالان عرصه تولید قارچ خوراکی و ایفای نقش موثر آنان در بهبود گردش چرخ‌های اقتصاد میهن عزیزمان باشیم.

کارخانه قارچ یکتای سپاهان
مزرعه پرورش قارچ یکتا سپاهان اصفهان

معرفی مزرعه پرورش قارچ یکتای سپاهان اصفهان

گزارشی از مصاحبه جناب آقای علیرضا الماسی، مدیر عامل محترم شرکت قارچ یکتای سپاهان، به عناون بزرگترین واحد پرورش قارچ دکمه‌ای در استان اصفهان، در برنامه صبحونه پخش شده از صدا و سیما تقدیم نگاه شما مخاطبین عزیز میگردد.

 

 

استان اصفهان در تولید قارچ خوراکی دکمه‌ای، رتبه سوم کشور را در بین دیگر استانها به خود اختصاص داده است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا