اخبار صنعت قارچحوادث صنعت قارچ

7 کشته در مزرعه قارچ

در روز گذشته، هفت نفر در دو تیراندازی در یک مزرعه پرورش قارچ و یک شرکت حمل و نقل در یک منطقه ساحلی در جنوب سانفرانسیسکو کشته شدند و مقامات مسئول می‌گویند یک مظنون در بازداشت است. پلیس در نزدیکی صحنه تیراندازی، نوار زرد رنگی قرار داده تا کسی به محوطه نزدیک نشود.

سردفتر کلانتر شهرستان سن متئو گفت که چهار نفر جسد و نفر پنجم مجروح بر اثر شلیک گلوله در یک مکان پیدا شدند و سه نفر دیگر در چندین مایل دورتر کشته شدند. جزئیات مربوط به مکان‌ها بلافاصله مشخص نشد.

تیراندازی ها در حومه خلیج هاف مون، شهری در 48 کیلومتری جنوب سانفرانسیسکو رخ داد. سردفتر کلانتری گفت که چونلی ژائو 67 ساله را در ارتباط با تیراندازی دستگیر شده است. مقامات بر این باورند که ژائو کارگر یکی از تأسیسات است و قربانیان نیز همه کارگر بوده‌اند. کورپوس گفت که برخی از کارگران در یک مرکز در محل زندگی می کردند و کودکان مهد کودک نزدیک واقعه هم ممکن است شاهد تیراندازی بوده باشند.
کورپوس گفت که مقامات انگیزه ای برای تیراندازی مشخص نکرده اند، اگرچه دیو پاین، رئیس هیئت نظارت منطقه، مظنون را یک “کارگر ناراضی” توصیف کرد. این تیراندازی ششمین تیراندازی جمعی در کشور در سال جاری بود و پس از کشته شدن 11 نفر در اواخر روز شنبه در یک سالن رقص در جنوب کالیفرنیا انجام شد.

7 کشته در مزرعه قارچ
کشتار در مزرعه‌ی پرورش قارچ

کلانتری اولین بار گزارش‌هایی از تیراندازی را درست قبل از ساعت 2:30 بعد از ظهر دریافت کرد. و در صحنه اول چهار نفر را بر اثر شلیک گلوله و نفر پنجم مجروح را پیدا کردند. سروان ایمون آلن در یک بیانیه خبری گفت که اندکی پس از آن، افسران سه نفر دیگر را در اثر جراحات گلوله در مکان دوم در نزدیکی پیدا کردند.

حدود دو ساعت پس از اولین پاسخ، معاون کلانتر مظنون، ژائو را در ماشینش در ایستگاه کلانتری در خلیج هاف‌مون پیدا کرد. وی دستگیر شد و از خودروی وی یک سلاح کشف شد. آلن گفت که بخش کلانتر معتقد است که او به تنهایی عمل کرده است. جاش بکر، سناتور ایالتی، که نماینده این منطقه است و آن را “یک جامعه کشاورزی بسیار نزدیک” نامید، گفت: “ما هنوز در تلاشیم تا بفهمیم دقیقاً چه اتفاقی افتاده و چرا، اما این واقعاً فوق العاده، فوق العاده غم انگیز است.”

Half Moon Bay یک شهر ساحلی کوچک با ریشه های کشاورزی است که اکنون حدود 12000 نفر را در خود جای داده است. شهر و منطقه اطراف شهرستان سن متئو به دلیل تولید گل و همچنین سبزیجاتی مانند کلم بروکسل معروف است. در این شهرستان اجازه پرورش حشیش نیز در مناطق خاصی وجود دارد. وجود این 7 کشته در مزرعه قارچ بسیار برای این شهر کوچک نگران کننده است.

پاین گفت: «ما از تراژدی امروز در خلیج هاف مون ناراحتیم. ما حتی فرصت غصه خوردن برای کسانی را که در تیراندازی وحشتناک در پارک مونتری از دست دادند، نداشتیم. خشونت اسلحه باید متوقف شود.»

7 کشته در مزرعه قارچ
تیراندازی در مزرعه‌ی پرورش قارچ
5/5 - (4 امتیاز)

یک دیدگاه

  1. دمتون گرم خیلی تخصصی به مسائل مربوط به قارچ می پردازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا