اخبار عمومی و گزارش

بازدید معاون اقتصادی استاندار از 8 واحد پرورش قارچ

پای حرف صاحبان کارگاه‌های تولیدی و پرورش قارچ کوهین

بازدید معاون اقتصادی استاندار از 8 واحد پرورش قارچ، به گزارش هاگ از خبرگزاری صدا و سیما مرکز استان قزوین، معاون اقتصادی استاندار قزوین از کارگاه‌ های تولیدی و مزارع پرورش قارچ روستای بشر بخش کوهین بازدید کرد. در این روستا، هشت واحد تولید و پرورش قارچ، سه واحد تولید قطعات خودرو، یک واحد تولید صنایع مفتولی و یک واحد دوخت لباس اداری فعالیت می‌کنند که نزدیک به ۳۰ نفر در آن‌ها مشغول به کارند.
در بازدید معاون اقتصادی استاندار از 8 واحد پرورش قارچ پیله فروش، معاون اقتصادی استاندار، با مشکلات تولیدکنندگان و همچنین مزرعه‌ داران آشنا شد و هر یک از آنها مسائل و معضلات کار خود که با درگیر هستند را با وی درمیان گذاشتند. وی در پایان بازدید قول مساعدت در زمینه برند سازی محصولات تولیدی، بسته‌ بندی بهینه و مناسب بازار قارچ، پرداخت تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش و همچنین متمرکز کردن هر یک از این واحد‌ ها در مکانی مناسب قول مساعد داد.
جناب پیله فروش همچنین از باغ‌ های تولید گل محمدی در روستای شنازند این بخش بازدید کرد و گفت که برای برند سازی محصول و همچنین گلاب گیری مساعدت خواهد کرد.
بهره‌برداری از یک واحد تولیدی قارچ خوراکی
1398/11/03

یک واحد تولیدی پرورش قارچ خوراکی با همکاری اهالی روستای کوهین و تحت نظارت اداره ترویج و هماهنگی کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری هاگ- مهندس شیخ‌زاده، مدیر جهاد کشاورزی بندرلنگه اظهار داشت: یک واحد تولیدی پرورش قارچ خوراکی با همکاری اهالی روستای کوهین و تحت نظارت اداره ترویج و هماهنگی کشاورزی شهرستان بندرلنگه به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول گفت: امروزه با افزایش جمعیت نیاز پروتئینی باید با افزایش تولید تأمین شود. شیخ‌زاده تصریح کرد: به دلیل هزینه بالای تولید پروتئین و نیاز به تخصص بهترین راه رفتن به سمت‌وسوی تولیدات کم‌هزینه است.

تمامی اخبار عمومی و گزارش صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا