حوادث صنعت قارچ

اقدامات معاونت امور بهداشتی در پیشگیری مسمومیت با قارچ

۳۲ هزارسفیر سلامت خانوار برای جلوگیری از مسمومیت با قارچ آموزش دیدند

اقدامات معاونت امور بهداشتی در پیشگیری مسمومیت با قارچ، معاونت امور بهداشتی از ۱۵ اسفندماه ۹۷ اقدام به آموزش و اطلاع‌رسانی به عموم مردم جامعه در خصوص پیشگیری از مسمومیت با قارچ سمی کرد.

به گزارش خبرگزاری هاگ، ابراهیم شکیبا معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اظهارات خود پیرامون مصرف قارچ‌های سمی در فصل بهار گفت: با توجه به فرارسیدن فصل بهار و رویش قارچ‌های طبیعی و خودرو در طبیعت و امکان مسمومیت هم‌وطنان عزیز با قارچ‌های سمی، معاونت امور بهداشتی از ۱۵ اسفند ماه ۹۷ اقدام به آموزش و اطلاع‌رسانی به عموم مردم جامعه در خصوص پیشگیری از مسمومیت با قارچ های سمی کرد.

 

اقدامات انجام شده

این مقام مسئول در خصوص اقدامات معاونت امور بهداشتی در پیشگیری مسمومیت با قارچ و اقدامات انجام شده، با اشاره به برگزاری ۱۴ جلسه هماهنگی در مراکز بهداشت شهرستان‌های تابع تصریح کرد: ۲۰ مورد هماهنگی با سایر سازمان‌ها در شهرستان‌های تابعه جهت جلب مشارکت آنان از جمله بخشداری‌ها و سازمان تاکسیرانی و نصب ۴۴ تخته بنر در معابر عمومی و پر تردد تولید و توزیع ۳۵ هزار برگ بروشور آموزشی شده از اقدامات پیشگیرانه حوزه بهداشت است. شکیبا در ادامه خاطر نشنا کرد: ۳۲ هزارسفیر سلامت خانوار و ۱۵ هزار سفیر سلامت دانش آموز نیز برای جلوگیری از مسمومیت با قارچ آموزش دیدند.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا