حوادث صنعت قارچ

دستگیری محتکران قارچ و ارزاق عمومی در کردستان

پلیس امنیت اقتصادی کردستان انبارهای حاوی کالاهای قاچاق را کشف و ضبط کرد

دستگیری محتکران قارچ توس نیروی انتظامی این استان انجام شد. به گزارش هاگ به نقل از ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری محتکران قارچ و ارزاق عمومی در شهرستان‌های استان کردستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی کردستان انبارهای حاوی کالاهای قاچاق شده در استان را کشف و ضبط کردند.

سردار علی آزادی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بانه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انبار احتکار کالاهای اساسی شدند.

وی افزود: مأموران دراین عملیات موفق به کشف 9 هزار و  980 کیلوگرم فرآورده‌های پروئتینی؛ 4 هزار و 200 حلب روغن جامد خوراکی و هزار و 980 کیلوگرم قارچ های خوراکی شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را  بالغ بر 17 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: با دستور مقام قضائی انبار مورد نظر پلمب و در این رابطه 2 نفر دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

وی بیان کرد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انباری شامل مقادیر قابل توجهی روغن نباتی خوراکی احتکار شده در سنندج شدند.

سردار آزادی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از 16 تن روغن نباتی خوراکی احتکار شده کشف کردند که کارشناسان ارزش این مقدار روغن را 13 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می‌کند، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه از کشف دو انبار احتکار ارزاق عمومی در دیواندره خبرداد و افزود: ارزش این دو انبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از انبارهای مورد نظر در مجموع 2 تن روغن خوراکی، یک تن و 800 کیلوگرم ماکارونی و 900 کیلوگرم آرد گندم احتکار شده کشف کردند که کارشناسان ارزش این اقلام را یک  میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه تلاش شبانه روزی پلیس جهت مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی و محتکران به صورت مستمر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این عملیات 2 متهم دستگیر و به همراه پرونده قضائی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفتند.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا