اخبار عمومی و گزارش

بازدید استاندار خوزستان از کارخانه قارچ دزفول

قدردان کسانی هستیم که در دزفول برای رشد صنعت و صادرات تلاش وافری دارند

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، روز جمعه 5 آبان 1402، همراه با علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان، بهروز قمرزاده رئیس اداره جهاد کشاورزی، سید باقر موسوی فخر رئیس شورای اسلامی شهر دزفول و معاونین فرمانداری به بازدید از برخی کارخانه‌های شهرستان دزفول از جمله کارخانه تولید و پرورش قارچ جلگه دز پرداخت.

توسعه شرکت قارچ دزفول باعث افزایش صادرات و ارزآوری می‌شود

استاندار خوزستان در بازدید از کارخانه قارچ دزفول که در راستای حمایت از تولیدکنندگان صورت گرفت، گفت: با استفاده از روش مهندسی معکوس که توسط نیروهای بااستعداد کارخانه جلگه دز صورت گرفته، شاهد اقدامات خوبی در این مجموعه بودیم که می‌تواند در سایر نقاط دزفول و دیگر شهرهای خوزستان الگو باشد.

وی با اشاره به سطح بالای تولیدات این کارخانه از نظر کیفی و کمی، افزود: توسعه کارخانه قارچ دزفول در حوزه‌های مختلف از موضوعاتی بود که امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و امیدواریم با کمک صندوق توسعه ملی و بانک‌ها شاهد تحقق این امر در جهت رشد هر چه بیشتر میزان صادرات و  اشتغال‌زایی برای جوانان باشیم.

گفتنی است شرکت کشاورزی جلگه دز، اولین و تنها تولید کننده کمپوست فاز 3 در ایران می باشد.

کارخانه پرورش قارچ دزفول (جلگه دز)
کارخانه پرورش قارچ دزفول (جلگه دز)

چرخه تولید دزفول با ایجاد پایانه صادراتی تکمیل می‌شود.

حسینی محراب با بیان اینکه دزفول دارای شرکت‌های صنعتی زیادی در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی است، اظهار کرد: با وجود پایانه‌ صادراتی که در آینده نزدیک شاهد توسعه بیشتر و افتتاح آن خواهیم بود، چرخه تولید دزفول تکمیل و به اقتصاد بین الملل و بازرگانی خارجی خواهد رسید.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول نیز گفت: با توجه به حمایت دولت سیزدهم از تولیدکنندگان، این مشکلات تا کسب نتیجه دنبال می‌شوند تا بیش از پیش شاهد رونق اقتصادی شهرستان باشیم.

حسینی محراب در پایان گفت: قدردان کسانی هستیم که در دزفول برای رشد صنعت، صادرات و برای اشتغال که امروز یکی از نیازهای اصلی کشور است، تلاش وافری دارند.

منبع: ایرنا

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا