اخبار تولید قارچ سراسر کشور

بازدید مدیرکل بهزیستی مازندران از کارگاه پرورش قارچ

تقدیر از مددجوی تحت پوشش بهزیستی جهت راه اندازی کارگاه پرورش قارچ

به گزارش مرکز روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل سازمان بهزیستی استان مازندران از کارگاه تولید و پرورش قارچ یکی از مددجویان زیر پوششاین سازمان، در شهر ساری بازدید به عمل آورد.
در طی بازدید صورت گرفته، از فعالیت ها و تلاش این مددجوی فعال و موفق در پرورش قارچ خوراکی تقدیر بعمل آمد. شهر ساری واقع در استان مازندران مکان مناسبی برای پرورش و تولید قارچ است. علاوه بر آن میزان مصرف قارچ به لحاظ توریستی و جمعیت شهر برای بازار قارچ از پتانسیل بالایی برخوردار است.
اقلیم و آب و هوای این شهر نیز برای امر تولید این محصول با ارزش عالی است. دسترسی به استان و شهرستانهای همجوار برای بازار هدف یکی از مزایای کشت قارچ در این شهر محسوب می شود. باید توجه داشت که کشت کار بر عوامل متعددی از جمله پتانسیل مواد اولیه، بازار پسندی محصول را هم شامل می شود.
اهمیت بازدید مدیرکل بهزیستی مازندران از کارگاه پرورش قارچ ساری را می‌توان از اهداف فوق و توان این شهر برشمرد. به یاد داشته باشید که برای چه تولید می‌کنید. بازار مناسب یعنی تحقق اهداف اقتصادی، لیکن این امر مهم در این شهر از ظرفیت های بسیاری برخوردار است. اخبار تولید قارچ را با ما پیگیری کنید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا