اخبار صنعت قارچاطلاعیه‌های صنعت قارچ

خطر مصرف قارچ انوکی مارک Green Day Produce

امکان ابتلا به لیستریا مونوسیتوژن در بسته های قارچ انودکی شرکت گرین دی پردیوس

یک اعلامیه سریع در اول آذر امسال، برای همه مصرف کنندگان محصول قارچ انوکی شرکت Green Day Produce ، توسط وب‌سایت سازمان غذا و داروی ایالات متحده صادر شد. در این اعلامیه، خطر مصرف قارچ انوکی این شرکت به همه مصرف کنندگان به همه اعلام شد و درخواست گردید که شرکت بسته‌های خود را جمع آوری کند، زیرا ممکن است به لیستریا مونوسیتوژنز – باکتری که باعث عفونت لیستریا می‌شود – آلوده باشند.

این قارچ انوکی، که محصول شرکت کره‌ای است، در پلاستیک شفاف 1.99 گرمی بسته‌بندی شده و در کشورهای مختلف در بین توزیع کنندگان و فروشگاه‌های خرده فروشی توزیع گردیده است.

به نقل از CNN، وزارت کشاورزی و توسعه روستایی میشیگان، پس از تجزیه و تحلیل یک نمونه خرده فروشی آن، پتانسیل آلودگی این قارچ را بررسی و تایید کرد. شرکت Green Day Produce در بیانیه‌ای اعلام کرد که هرچند خطر مصرف قارچ انوکی وجود ندارد و اگر چه تاکنون هیچ بیماری گزارش نشده است، اما این محصول دیگر توزیع نمی‌شود.

لیستریا یک عفونت جدی است و گاهی اوقات حتی برای کودکان خردسال، افراد مسن و کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند نیز ممکن است کشنده باشد. به علاوه افراد سالم نیز ممکن است به سختی بیمار شوند، و با علائم کوتاه مدت مانند تب بالا، سردرد شدید، سفتی، حالت تهوع، درد شکم و اسهال دست به گریبان گردند. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، سالانه 1600 نفر به عفونت لیستریا مبتلا می شوند و حدود 260 نفر جان خود را از دست می دهند.

در این اطلاعیه از مشتریانی که این محصول (قارچ انوکی) را خریداری کرده اند درخواست شده  تا با تحویل بسته به محل خریده شده، کل مبلغ داده شده را دریافت نمایند.

برای دریافت انواع قارچهای اگزوتیک معتبر و سالم به فروشگاه هاگ مارکت مراجعه نمایید.

1/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا