اخبار عمومی و گزارش

دستگیری فروشنده ماشروم در بجنورد

استفاده از مجیک ماشروم ضرر‌های جبران ناپذیر جسمی و روانی برای افراد به همراه خواهد داشت

سرهنگ محمد قدرتی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی، از دستگیری فروشنده ماشروم که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش ماده مخدر قارچ جادویی (نوعی قارچ سمی با خاصیت توهم زا) می‌نمود خبر داد.

با رصد های صورت گرفته از سوی کارشناسان پلیس فتا، در فضای مجازی، یک کانال تلگرامی که در آن اقدام فروش ماده مخدر ماشروم (نوعی قارچ توهم زا) کشف و پس از بررسی‌های صورت گرفته گرداننده این کانال شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: پس از کشف آدرس این شخص مشخص شد که بسته‌های مشکوکی از تهران از سوی این شخص خریداری شده و از طریق یکی از شرکت‌های پستی برای وی ارسال می‌گردد که در هنگام تحویل بسته پستی این شخص دستگیر و پس از بازرسی بسته پستی، مقدار 150 گرم مجیک ماشروم کشف و ضبط شد.
وی گفت: پس از بازرسی از منزل نامبرده نیز مقادیری از همین ماده مخدر کشف شد که مجموعا 220 گرم ماده مخدر ماشروم کشف و ضبط شد.
سرهنگ قدرتی در خصوص دستگیری فروشنده ماشروم گفت: متهم پس از تکمیل پرونده و صورتجلسه قارچ های جادویی کشف شده، به دستگاه قضایی معرفی شد. وی از خانواده‌ها خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند چرا که امروزه مواد مخدر به شکل‌های گوناگونی تولید و به فروش می‌رسد که استفاده از آنان ضرر‌های جبران ناپذیر جسمی و روانی برای افراد به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا