فست فود با قارچ

طرز تهیه ساندویچ قارچ و سیر با فیلم آموزش

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای لذیذ و جذاب و پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله دستور تهیه ساندویچ قارچ و سیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. ساندویچ ها جزو خوراکی های پرطرفداری هستند که هم به عنوان غذای اصلی و هم به عنوان پیش غذا سرو می شوند و اندازه و انواع مختلفی دارند. در این ساندویچی که قصد آموزش آن را داریم گوشت استفاده نشده و پروتئین آن با قارچ تامین می شود از این رو یک غذای گیاهی محسوب شده و برای افراد گیاهخوار یا وجترین نیز مناسب است. در ادامه با ویدیوی طرز تهیه ساندویچ قارچ و سیر با ما همراه باشید.

 

مواد لازم برای ساندویچ قارچ و سیر

 

  • كره مارگارین : 6 قاشق سوپ‌خوری
  • سیر : 2 حبه
  • قارچ : 350 گرم
  • نان فرانسوی بزرگ : به تعداد دلخواه
  • جعفری تازه : چند ساقه
  • نمک و فلفل : به میزان لازم

طرز تهیه ساندویچ قارچ و سیر

طرز تهیه ساندویچ قارچ و سیر

 

مرحله اول آماده سازی مواد اولیه

برای درست كردن ساندویچ قارچ و سیر ، اولین مرحله، آماده‌سازی مواد است. ابتدا حبه سیرها را از پوست جدا كرده و رنده یا له كنید. قارچ‌ها را نیز به صورت درشت برش بزنید. نان فرانسوی را با چاقوی تیز به صورت اریب حلقه حلقه كنید. سبزی جعفری تازه را نیز خرد کنید.

 

مرحله دوم پخت قارچ و سیر

یک تابه مناسب آماده كنید و کره مارگارین را داخل آن بریزید و روی شعله اجاق گاز قرار دهید تا داغ شود. سیر رنده شده را به کره اضافه کنید و به مدت 30 ثانیه تفت دهید. قارچ‌ها را اضافه كنید و 5 دقیقه حرارت دهید. جعفری خردشده را به مخلوط قارچ و سیر اضافه كرده و با نمک و فلفل مزه‌دار كنید.

 

مرحله سوم تست نان و سرو غذا

برش‌های نان فانتزی را داخل تابه دیگر یا روی سینی میله‌ای فر قرار داده و به مدت 2 تا 3 دقیقه تست كنید. حالا هر كدام از برش‌های نان را در سینی یا دیس قرار داده و مخلوط قارچ و سیر را روی نان‌ها ریخته و نوش‌جان كنید.

 

امتیاز دهید

یک دیدگاه

  1. به عنوان عصرانه یا صبحانه غذای خیلی خوبیه. بچه‌ها هم دوستش داشتند. ممنون از شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا