کارآفرینی در حوزه قارچ

ایجاد مشاغل خرد در روستا‌ها

می‌توان با آموزش روستائیان و اعطای تسهیلات مشاغل خرد ایجاد کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری، ایجاد مشاغل خرد در روستا‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش هاگ به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در دیدار با اعضای بنیاد خیریه وفاق سبز علوی گفت: توجه به مشاغل خانگی می‌تواند برای معیشت روستائیان موثر باشد، می‌توان با آموزش روستائیان در این مناطق و اعطای تسهیلات مشاغل خرد ایجاد کرد.
به گفته وی، با آموزش روستائیان در حوزه گیاهان دارویی، پرورش قارچ و صنایع‌دستی در این مناطق مشاغل خرد با اعطای تسهیلات ایجاد کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: قطعا مجموعه مدیریتی و فرمانداران آمادگی لازم برای همکاری با این بنیاد برای اقدامات عمرانی، محرومیت‌زدایی و اشتغال خانگی را دارند.
وی با بیان اینکه بنیاد خیریه وفاق علوی می‌تواند در مناطق محروم و دارای مشکلات اجتماعی اقدامات فرهنگی را در کنار اقدامات محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دهد، گفت: فرمانداران و بسیج سازندگی در این زمینه می‌تواند همکاری داشته باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مناطق محروم بسیاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: عملیات عمرانی توسط گروه‌های جهادی با محوریت فرمانداران انجام شود، باتوجه به سردسیر بودن استان، باید اقدامات عمرانی تسریع شود.

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا