اخبار صنعت قارچاخبار عمومی و گزارش

ابداع دستگاه‌ اسلایسر قارچ ایرانی

ساخت ۴۵ نوع ماشین‌آلات مورد نیاز صنایع غذایی

به گزارش هاگ، شرکت فناور اصفهانی موفق به به ساخت ۴۵ نوع ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز صنایع غذایی از جمله دستگاه‌ اسلایسر قارچ ایرانی شده است.

مدیرعامل شرکت فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، با اشاره به تولید ۴۵ نوع دستگاه مختلف در ۵ زیردسته ‌ی شستشو کننده میوه و سبزی، دستگاه‌های خردکن سبزی، آسیاب‌ها، بسته‌بندی و پُر کُن، دستگاه‌ اسلایسر قارچ حاصل زحمات و پژوهشهای این شرکت است.

جواد نیکوکار با تاکید بر این که در زمینه شستشوکننده‌های میوه و سبزی، تولیدکنندگان ایرانی بسیار کم هستند و با الزامات وزارت بهداشت برای شستشوی مکانیزه، تقاضا برای تهیه آن افزایش یافته، ساخت این محصولات میتواند برای تولیدکنندگان ایرانی مفید و پرکاربرد باشد.

وی افزود: در بخش دستگاه‌های آسیاب‌کننده، هم در مقایس خانگی و هم در مقیاس صنعتی، دستگاه‌های متنوعی طراحی و ساخته شده که کاملا متناسب با نیاز مشتریان بوده و علاوه بر قدرت آسیاب بالا، امکان انتخاب اندازه پودر محصول نهایی را هم دارد.

مدیرعامل این شرکت فناور در دسته دستگاه‌ اسلایسر قارچ ایرانی، خاطر نشان کرد: در این زمینه هم برای اسلایس قارچ و هم برای سبزیجات تجهیزات مخصوصی طراحی شده که برای میوه و سبزی ظرفیت ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم در ساعت و برای قارچ با ظرفیت ۴۰۰ کیلوگرم در ساعت در نظر گرفته شده است.

این شرکت یکی از ۶۴۰ واحد فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است که برای بیش از ۸۴۰۰ نفر نیز اشتغال پایدار ایجاد نموده و از سال ۱۳۹۵ تاکنون به صورت تخصصی در زمینه تولید ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع غذایی در حال خدمت رسانی به صنایع ملی میباشد.


در صورت تمایل به خرید محصولات تخصصی برای تولید و پرورش قارچ خوراکی میتوانید به فروشگاه هاگ مارکت مراجعه نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا