جهاد کشاورزی

دوره آموزشی کشاورزی گلخانه ای و پرورش قارچ

هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی بالا بردن توان کشاورزان است

کوروش نوروزی مدیر جهادکشاورزی شهرستان ایذه، از برگزاری دوره‌های آموزشی ترویجی در بخش‌های مختلف کشاورزی شامل توسعه کشت‌های گلخانه‌ای، کشت و پرورش قارچ خوراکی در این شهرستان خبر داد.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان ایذه (توابع استان خوزستان) با اشاره به برگزاری دو دوره آموزشی ترویجی برای کشاورزان شهرستان ایذه گفت: این دوره‌های آموزشی ترویجی در بخش‌های مختلف کشاورزی شامل توسعه کشت‌های گلخانه‌ای، تولید و پرورش قارچ خوراکی دکمه ای برگزار شد.
کوروش نوروزی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را بالا بردن توان کشاورزان عنوان و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره‌های این چنینی شاهد تحول چشمگیری در بازدهی کشت و تولیدات بخش کشاورزی شهرستان باشیم.

وی افزود: برگزاری دوره آموزشی کشاورزی گلخانه ای و پرورش قارچ در ترغیب بهره‌ برداران جهت تغییر ساختار کشت و توسعه گلخانه‌ها موثر است تا علاوه‌ بر بالا رفتن راندمان تولید گام موثری در جهت مدیریت منابع آب برداشته شود. همچنین با آموزش کشت و پرورش قارچ امیدواریم تا به اشتغال زایی روستاییان و مردم این منطقه کمک کنیم و بطور کلی اقتصاد خانوارهای منطقه کمک کنیم.

نوروزی مدیر جهادکشاورزی شهرستان ایذه در پایان از کشاورزان علاقمند به شرکت در دوره‌های آموزشی ترویجی خواست برای شرکت در این کلاس‌ها به مراکز جهاد کشاورزی حوزه خود، مراجعه کنند.

تصاویری از برگزاری دوره آموزشی کشت گلخانه ای و پرورش قارچ
تصاویری از برگزاری دوره آموزشی کشاورزی گلخانه ای و پرورش قارچ

منبع: ایانا

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا