اخبار عمومی و گزارش

رفع آلایندگی توسط واحد تولید کننده خاک پیت

هرگونه شکوائیه از طرف همشهریان تا حصول نتیجه مثبت پیگیری خواهد گردید

رفع آلایندگی توسط واحد تولید کننده خاک پیت، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ملارد در یک خبر خوشحال‌کننده از رفع آلایندگی توسط یک واحد تولیدکننده خاک پیت قارچ در شهرستان ملارد خبر داد.

جزییات این خبر

بر اساس گزارش  خبرگزاری هاگ و به نقل از روابط عمومی محیط‌زیست استان تهران، شعبان خسروی ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: این واحد که درزمینه تولید خاک پیت قارچ در بافت روستا فعالیت داشت به علت دپوی مواد اولیه خاک پیت در مناطق مختلف روستا موجبات آلودگی محیط‌زیست و مزاحمت ساکنین منطقه را فراهم آورده بود.

این مقام مسئول در رابطه با رفع آلایندگی توسط واحد تولید کننده خاک پیت و روند اجرایی این اتفاق، این‌چنین عنوان کرد: با توجه به شکوائیه‌های واصله مردمی این واحد توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شناسایی و با صدور اخطاریه‌های زیست‌محیطی متعدد و سرانجام با پیگیری‌های انجام‌شده واحد موصوف در جهت رفع آلایندگی اقدام و کلیه مکان‌های دپوی خاک پیت را پاک‌سازی نمود.

پیگیر خواهیم بود

وی در پایان، ضمن اشاره به اینکه این اداره در راستای وظایف ذاتی خود آماده ارائه هرگونه خدمت به مردم عزیزمان است، این نکته را خاطر نشان کرد که هرگونه شکوائیه از طرف همشهریان تا حصول نتیجه مثبت پیگیری خواهد گردید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا