اخبار عمومی و گزارش

غرفه ارائه قارچ در بازارچه دانشجویی

افتتاح بازارچه «کار و بار دانشجویی» در دانشگاه تربت‌حیدریه

قارچ در بازارچه دانشجویی به گزارش هاگ، غرفه ارائه قارچ در بازارچه دانشجویی افتتاح شده در دانشگاه تربت‌حیدریه همزمان با هفته پژوهش و فناوری رونمایی شد. 

به گفته رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه در نمایشگاه و بازارچه «کار و بار دانشجویی» این دانشگاه، ۲۰ غرفه در زمینه علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی به مدت یک هفته از دستاوردهای خود رونمایی کردند؛ و توانمندی‌های خود را در زمینه تولید کالا، فکر و اندیشه در قالب کسب و کارهای خرد و با سرمایه اندک به نمایش گذاشته‌اند.

هدف از برپایی این نمایشگاه و قارچ در بازارچه دانشجویی، نمایش علم و خودباوری جوانان تحصیل کرده در حوزه ایجاد کسب و کارهای کوچک تعریف شده و انتظار می‌رود الگوسازی مناسبی برای سایر جوانان با مشاهده این بازارچه و نمایشگاه ایجاد گردد. الگوسازی در ارائه محصول و بازاریابی تأثیر بسزایی در آینده جوانان دارد.

خاشعی‌سیوکی رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه : بر این اساس دانشجویان مهارت‌های خود را در رشته‌های تولید نرم‌افزار، صنایع دستی شامل: مصنوعات چرم، فلزی، سفالی، سنگی، شیشه‌ای، چوبی و پارچه‌ای، گردشگری شامل معرفی مراکز گردشگری و عرضه محصولات و سوغات استان و خوراکی‌های محلی، هنرهای تجسمی شامل خوشنویسی و نقاشی، باغبانی و زراعت شامل تولید گل و گیاه زینتی، کاکتوس و پرورش قارچ در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

اخبار عمومی و گزارش صنعت قارچ را در هاگ مطالعه کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا