اخبار عمومی و گزارش

کشف محموله 60 میلیاردی ماشروم

در این اقدام هفت نفر دستگیر و پس از بازجویی‌های تکمیلی متهمان روانه زندان شدند

کشف محموله 60 میلیاردی ماشروم، سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله ۶۰ میلیارد ریالی مواد مخدر توهم‌زا شامل مجیک ماشروم، گل و دیگر مواد، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح کشف محموله 60 میلیاردی ماشروم، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از نگهداری مواد مخدر توهم‌زا به صورت پراکنده در حواشی روستاهای شمالی این شهرستان، دست یافتند.

پس از بازرسی از محل دپوی موادهای مخدر توهم‌زا، ماموران اقدام به انهدام محل نگهداری کردند، افزود: ارزش مواد مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از 60 میلیارد ریال است که شامل چند نوع مجیک ماشروم، گل، حشیش و … می شود.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه سوداگران مرگ از فروش این مواد ناکام ماندند، ابراز کرد: در این اقدام هفت نفر دستگیر و پس از بازجویی‌های تکمیلی متهمان روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود اظهار کرد: سوداگران مرگ با فروش کلان مواد مخدر توهم‌زا نظیر قارچ جادویی و گل، که جان جوانان ما را با خطرهای جبران ناپذیری دچار می‌کند، پول‌های میلیاردی هنگفتی را کسب می‌کنند و بازار اینچنینی به راه می‌اندازند.
وی با اشاره به هوشیاری خانواده‌ها و کسب آگاهی لازم از رفتار فرزندان خود از شهروندان خواست تا هر گونه اقدام مشکوک از نگهداری مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۱۷ شهریورماه نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود محموله 10 میلیارد ریالی قارچ توهم‌زا از نوع «مجیک ماشروم» را کشف و ضبط کردند.

شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان قرار دارد.

منبع: ایرنا

 

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا