اخبار صنعت قارچاخبار عمومی و گزارش

گرامی داشت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری

در مراسم گرامی داشت در روز ۱۷ اردیبهشت، سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری، امام جمعه کرمانشاه در این مراسم گفت: هویت بخشی به جوانان و مشارکت آنان در سازندگی و محرومیت زدایی از اهداف تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ است.

به گزارش هاگ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امروز به همین مناسبت جمعی از کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با آیت الله علما دیدار و گفتگو کردند.
آیت الله علما در جمع کارکنان بسیج سازندگی استان، از آنان خواست با تشکیل اتاق‌های فکر ویژه نیاز‌ها و خدمات انجام شده را بررسی کنند.
سرهنگ پاسدار فرزاد دوستوندی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی مانند زنبورداری، پرورش دام سبک و سنگین و پرورش قارچ خوراکی و صنایع تبدیلی گفت: تولید و اشتغال در بخش پنل‌ های خورشیدی را امسال با جدیت دنبال خواهیم کرد.
به گفته سرهنگ دوستوندی امسال هم سهم خوبی از تسهیلات استانی به بسیج سازندگی اختصاص می‌یابد که در حوزه‌های اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی هزینه خواهد شد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا