اخبار جهان در حوزه قارچ

بازار قارچ آمریکا، هدف جدید هلندی‌ها

ما از تخصص ارزشمند به دست آمده از هلند در بازار قارچ آمریکا استفاده خواهیم کرد

بازار قارچ آمریکا، هدف بعدی یک شرکت بازرگانی قارچ هلندی است. به تازگی شرکت قارچ ردلایت (Red Light Holland)، تصمیم به راه‌اندازی یک نمایندگی فروش در آمریکای شمالی دارد. اگر مقررات اجازه دهد، آنها میخواهند قارچ‌های جادویی و محصولات مجیک ماشروم خود را در این منطقه عرضه کنند.

شرکت Red Light Holland در زمینه‌های زیادی در صنعت قارچ فعال است. فعالیت‌های این شرکت در زمینه کشت و پرورش انواع قارچ خوراکی، دارویی، تولید کیت‌های پرورش قارچ خانگی، تولید و عرضه انواع مجیک ماشروم بصورت قانونی است.

طبق بیانیه صادره این شرکت، آنها در حال راه‌اندازی شعبه جدید فروش قارچ به نام SR Wholesale در آمریکای شمالی هستند. در صورت پذیرش مقررات از سوی مسولین آمریکای شمالی، قارچ‌های خود را بصورت مستقل در بازار عرضه کنند.

در حال حاضر قرار است تا این نمایندگی به عنوان یک عمده فروشی جدید قارچ فعالیت نماید. آنها برای شروع قرار است تا با مزارع شریک مستقر در انتاریوی کانادا، برای ارائه انواع قارچ‌های تازه در منطقه همکاری کنند.
شرکت‌های AEM، مزارع قارچ Holburne و F&R، که سابقه طولانی در ارائه قارچ با کیفیت دارند قرار است با این مرکز فروش همکاری نمایند.

این گسترش بخشی از استراتژی کلان Red Light Holland برای تنوع بخشیدن به طیف محصولات خود و همچنین راهیابی و تقویت موقعیت تجاری در بازار خارج از اروپا است. این حرکت به عنوان سرمایه‌گذاری بر روی علاقه فزاینده و رو‌به رشد مصرف‌کنندگان ایالات متحده به محصولات طبیعی و بهداشتی، و همچنین روانگردان های طبیعی(نظیر قارچ سیلوسایبین) با دوز کم است.

بازار قارچ آمریکا هدف جدید شرکت قارچ هلندی
بازار قارچ آمریکا هدف جدید شرکت قارچ هلندی

 

بازار هدف جدید

تاد شاپیرو، مدیرعامل رد لایت هلند، در اینباره میگوید: ما مطمئن هستیم که با راه‌اندازی این بخش جدید، علاوه بر رشد درآمد دوره‌ای، میتوانیم قلمرو کاری خود را به خارج از اروپا گسترش دهیم. ما در این شعبه جدید طیف استثنایی و متنوعی از محصولات قارچ تازه را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهیم داد.

قرار است تا تروی دوفور، معاون ارشد فروش Red Light Holland، شعبه جدید به نام SR Wholesale واقع در آمریکای شمالی را مدیریت کند. مشارکت با مزارع قارچ هلبورن و F&R برای ما بسیار باارزش خواهد بود. باعث رشد سریع و رونق تجارت ما در آن منطقه خواهد شد. تخصص آنها در پرورش قارچ های اگزوتیک است، که بازار رو به رشد در سراسر جهان دارد.

شرکت هلبورن (Holburne) در حال حاضر بزرگترین تولید کننده قارچ شیتاکه در کانادا میباشد.

ما از تخصص ارزشمند به دست آمده از هلند در بازار قارچ آمریکا استفاده خواهیم کرد. هدف ما این است که بهترین شیوه ها را در فروش عمده به خرده فروشان در بازار آمریکای شمالی، با استفاده از استراتژی های اثبات و اجرا شده در هلند اعمال کنیم.

عرضه مجیک ماشروم توسط شرکت red light holland
عرضه مجیک ماشروم توسط شرکت red light holland

توزیع مجیک ماشروم و روانگردان ها

شرکت Red Light Holland در کشور هلند، بصورت قانونی اقدام به عرضه انواع مجیک ماشروم می‌‌نماید. در کشور هلند امکان فروش و مصرف برخی مواد روانگردان مانند قارچ‌های جادویی، قانونی میباشد.

اگر پیگیر اخبار بوده باشید، استحضار دارید که چند سالی است که جنبش‌هایی برای قانونی کردن و جرم‌زدایی از مجیک ماشروم و دیگر روانگردان‌های طبیعی، در آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا) به راه افتاده است.

تاکنون 2 ایالت در آمریکا (اورگان و کولرادو) و همچنین چندین شهر بصورت مستقل از قارچ های جادویی جرم زدایی کرده اند. چندین ایالت از جمله نیوجرسی و کالیفورنیا هم در حال رایزنی برای جرم زدایی از روانگردان‌های طبیعی میباشند.

در کانادا نیز برخی شهرها قارچ‌های روانگردان را قانونی کرده‌اند. در برخی شهرهای کانادا نیز مبارزات و نافرمانی‌های مدنی در رابطه با قارچ‌های جادویی وجود دارد. از جمله این نافرمانی‌ها افتتاح فروشگاه های توزیع مجیک ماشروم بصورت غیرقانونی و بدون مجوز میباشد. علیرقم یورش پلیس به فروشگاه‌های غیرقانونی، آنها بعد از مدت کوتاهی دوباره بازگشایی میشوند.

علاوه بر بازار قارچ آمریکا و کانادا، یکی از اهداف بلند مدت شرکت Red Light، توزیع و عرضه قارچ‌های جادویی در آمریکای شمالی، پس از موافقت و رفع موانع قانونی است. هدفی که با توجه به شرایط کنونی، شاید خیلی دور و دست نیافتنی نباشد!
از این‌رو افتتاح این نمایندگی فروش، به نوعی پاشیدن بذر در خاک میباشد، که روزی میتوان محصول آن را برداشت کرد.

 

بروزترین اخبار جهان پیرامون قارچ‌ها را در سایت هاگ مطالعه نمایید.

 

گردآوری، ترجمه و تحریر از تیم رسانه هاگ
کپی فقط با ذکر منبع مجاز میباشد.
منابع: greenmarketreport.com و RedLight.co

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا