جهاد کشاورزیرسانه قارچکلیپ

فیلم بازدید دکتر ساداتی نژاد از بزرگترین واحد پرورش قارچ پایتخت

سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر یک روزه خود در تاریخ پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ به شهرستان های غرب استان تهران از واحد پرورش قارچ ملارد نیز بازدیدی به عمل آورد و در جمع خبرنگاران بیان نمود: تمام تلاش ما به ویژه با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها این است که بتوانیم حمایت از تولیدکنندگان را داشته باشیم گفت: با تمام توان کنار تولیدکنندگان بوده تا بدون دغدغه، پایداری و استمراردر تولید ادامه یابد.

واحد کشت و صنعت قارچ ملارد با تولید سالانه ۶۰۰۰ تن قارچ دکمه ای و ۶۰ هزار تن کمپوست قارچ برای ۶۰۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۵۰۰۰ نفر اشتغالزایی غیرمستقیم ایجاد کرده است، در فضایی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع فعالیت دارد و فاز توسعه این واحد نیز در حال اجرا می باشد.

ساداتی نژاد پرورش قارچ و طیور را دو ویژگی منطقه مورد بازدید عنوان کرد و گفت: این منطقه دو ویژگی مهم دارد؛ یکی پرورش قارچ که در سطح کشور دارای جایگاه ممتازی است و ما به دلیل بهره وری مناسب آماده حمایت باهدف رشد و اشتغالزایی بیشتر هستیم و صنعت طیور که رشد خوبی داشته و مسئله تامین نهاده ها هم در اولویت است.

در ادامه با هاگ با ویدئو بازدید آقای ساداتی وزیر جهاد کشاورزی از بزرگترین واحد پرورش قارچ پایتخت قارچ ملارد همراه با ما باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا