اخبار جهان در حوزه قارچ

بزرگترین رویداد مراسم قارچ جهان در هلند

برگزاری سی و پنجمين نمايشگاه صنعت قارچ هلند

بزرگترین رویداد مراسم قارچ جهان در هلند، در روز چهارشنبه ۲۲ مه، برای ۳۵ امین بار برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- برنامه‌های تعیین‌شده برای این رویداد در طول روزهای ۲۲ تا ۲۴ مه ۲۰۱۹، در Brabanthallen واقع در Den Bosch هلند سازمان‌دهی خواهد شد. روزهای قارچ یک نمایش تجاری بین‌الملل برای تولیدکنندگان حرفه‌ای قارچ مدیران و تاجران است.

این نمایشگاه (روز قارچ)به‌عنوان یک رویداد ایده آل برای شرکت‌ها برای ارائه محصولات و خدمات خود به مخاطبان بین‌المللی حرفه‌ای قارچ شناخته‌شده است. به‌طور سنتی، روزهای قارچ توسط مخاطب‌های بین‌المللی از کشورهای مختلف بازدید می‌شود. مثل: هلند، آلمان، بلژیک، فرانسه، انگلستان، اسکاتلند، ایرلند، لهستان، روسیه و چین بازدید می‌شود.

روزهای قارچ فرصتی عالی فراهم می‌کنند که تصمیم‌گیرندگان صنایع قارچ ملاقات می‌کنند، کسب‌وکار انجام می‌دهند و اطلاعات را برای مشارکت و سرمایه‌گذاری به‌دست می‌آورند.

شرکت‌کنندگان این نمایشگاه

در آخرین دوره این رویداد در سال ۲۰۱۶، ۸۷ ارائه‌دهندگان (این نمایشگاه) از سراسر جهان محصولات و یا خدمات خود را ارائه کردند و تعداد ۲۸۳۹ بازدیدکننده از ۷۸ کشور در آن شرکت داشتند.

سی و پنجمین نمایشگاه صنعت قارچ هلند در تاریخ‌های ١-٢-٣ خردادماه ١٣٩٧ (22-23-24 May 2019) در این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- در توضیح وسعت برگزاری این نمایشگاه باید گفت یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌ها در حوزه پرورش قارچ در سطح جهان هستند.

فرصت‌های مناسب

برگزاری چنین رویدادهایی برای شرکت‌های هلندی و بین المللی بهترین فرصت برای ارائه فن‌آوری‌های نوین و خدمات بوده و همچنین از طرف دیگر برای بازدیدکنندگان بهترین محل برای ارتقا دانش و به‌دست آوردن دیدگاه نوین در این صنعت خواهد بود.

بازدیدکنندگان

برآوردهای انجام‌شده از این رویداد نشان از این دارد که حدود ۳۰۰۰ نفر از متخصصان و افراد مرتبط با این صنعت از نمایشگاه سال جاری بزرگترین رویداد مراسم قارچ جهان بازدید به عمل‌ آورند.

اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا