اخبار جهان در حوزه قارچ

ایلان ماسک مجیک ماشروم را بجای هدست اپل توصیه کرد !!!

توییت ایلان ماسک در ارتباط با مقایسه هدست واقعیت افزوده اپل ویژن پرو با مجیک ماشروم

ایلان ماسک، مجیک ماشروم را بجای هدست اپل توصیه کرده است! مدیرعامل تسلا و مالک توییتر و ثروتمندترین مرد جهان، به تازگی به بررسی هدست واقعیت افزوده جدید اپل بنام apple vision pro با قیمت 3500 دلار پرداخته است و تجربه خود را با یک توییت منتشر کرده است!

توییت های خاص ایلان ماسک که اغلب حالت طنز دارند و بعضا جنجالی هم شده در بین اهالی فضای مجازی شناخته شده می باشد و موافقین و مخالفان خود را دارند؛ اما حالا جدیدترین توییت ایلان ماسک دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
ایلان ماسک یک میم در توییتر منتشر کرد که در آن زنی با هدست ویژن پرو اپل دریک طرف و در طرف دیگر بسته ای مجیک ماشروم (قارچ جادویی) قرار دارد و آنها را بصورت مسخره آمیزی با هم مقایسه کرده است! وی هردوئ را دارای قابلیت واقعیت افزوده دانسته و قیمت آنها را با هم مقایسه کرده است.

برچسب قارچ سیلوسایبین (مجیک ماشروم) ادعا می کند که خریداران می توانند از طریق آن با بیگانگان و پشقاب پرنده ها (UFO) ارتباط برقرار کنند (از طریق تغییر سطح کربن در بدن)، که او اشاره کرده که هدست اپل با قیمت بسیار بالاتر، فاقد این ویژگی می باشد.

توییت ایلان ماسک مقایسه هدست واقعیت افزوده اپل ویژن با مجیک ماشروم یا قارچ جادویی
توییت ایلان ماسک در رابطه با مقایسه هدست واقعیت افزوده اپل ویژن با مجیک ماشروم یا قارچ جادویی

 

قارچ های جادویی یا انواع مجیک ماشروم به دلیل وجود برخی از مواد نظیر سیلوسین خاصیت روانگردانی و توهم زایی دارند که سبب به وجود آمدن تجربه های ذهنی و بصری متفاوت می شوند.

این توییت ایلان ماسک با واکنش گسترده کاربران مواجه شده که اکثر آنها نیز طنز می باشند!

یکی از کاربران گفته: حالا معلوم شد ایده خرید توییتر را از کجا آوردی!

کاربر دیگری گفته: 20 دلار برای ارتباط با فضایی ها ارزشش را دارد!

دیگری گفته: قارچ ها برق و باتری و اینترنت هم لازم ندارند.

 

هدست اپل

شرکت اپل به‌ تازگی در جریان رویداد پرسر و صدای WWDC 2023 از هدست واقعیت افزوده خود بنام ویژن پرو را با قیمت بالای 3500 دلاری، رونمایی کرد. این هدست با قابلیت‌های چشمگیر خود طرفداران اپل و خیلی از دنبال‌کنندگان حوزه فناوری را به وجد آورد و بیشتر از همه نیز قیمت 3500 دلاری آن بوده که جلب توجه کرد و موجب بحث های زیادی شده است!

هدست Vision Pro مجموعه‌ای از قابلیت‌های مختلف را در خود جای داده است مانند: کنترل برنامه‌ها صرفاً با حرکت چشم و اشاره دست؛ قابلیت تماشای فیلم‌ های سینمایی بصورت سه بعدی با صدای فراگیر که القا کننده حضور فرد درون دنیای فیلم است و بسیاری قابلیت دیگر مربوط به بازی های رایانه ای و سرگرمی.

بنا به گفته اپل، این هدست واقعیت افزوده قرار است تحولی در حوزه سرگرمی های بصری ایجاد کند و زمینه‌ساز عصر جدیدی این حوزه شود؛ اپل ویژن پرو قرار است اوایل سال 2024 میلادی به بازار بیاید.

 

نظر شما درباره استفاده از مجیک ماشروم بجای هدست اپل ویژن پرو چیست؟

 

گردآوری، ترجمه و تحریر از تیم رسانه هاگ
کپی فقط با ذکر منبع مجاز میباشد.

 

تمامی اخبار جهان در حوزه قارچ ها را در مجله هاگ مطالعه کنید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا