اخبار جهان در حوزه قارچ

برگزاری سیزدهمین “روز قارچ چینی” در ژانگژو چین

ابعاد برگزاری این نمایشگاه از گذشته بزرگ‌تر و دارای ۱۳۵ غرفه خواهد بود

سیزدهمین روز قارچ چینی قرار است در ژانگژو چین آغاز شود؛ این رویداد سالانه در هتل Wanda Realm از بزرگترین نمایشگاه همایش و تجارت صنعت قارچ در آسیا تشکیل‌شده است.

به گزارش خبرگزاری قارچ- ابعاد برگزاری این نمایشگاه از گذشته بزرگ‌تر خواهد بود و دارای ۱۳۵ غرفه خواهد بود، جایی که (به‌طور عمده) تهیه‌کنندگان چینی مانند GTM، Kingfit، Guoxin، Qi He و Sanzhong در داخل و خارج از هتل حضور خواهند یافت. همچنین تهیه‌کننده غربی مانند پروژه‌های قارچ هلندی پروژه‌ها / Hoving Holland، گروه Christiaens، Sylvan، GTL، Ten Cate و Air Master نیز در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

روند کلی نمایشگاه

بخش کنفرانس این رویداد در “پایتخت قارچ چینی” با کارگاه آموزشی لامبرت اسپاون در ۱۵ و ۱۶ نوامبر آغاز می‌شود. این کارگاه به جوانب رشد فنی و کمپوست سازی قارچ‌های سفید، که شامل متخصصان ارشد اروپا و آمریکا است، می‌پردازد. جرون ون لیر، اریک ورنویج، جان ژیلن، استفان آلن، جان کولی، بریژیت هندریکس و کریستین اسمیت ازجمله افراد شرکت‌کننده در این کنفرانس هستند.

شانزدهم نیز برخی از جلسات صنعت چین را مشاهده می‌کنید اما روزهای واقعی قارچ چینی رسماً از ۱۷ نوامبر با مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود. کلیدهای یادداشت به ترتیب توسط آقای ژائو Chunjiang، آقای جک لمن (GTL اروپا) و آقای Xu Shouhai (Guoxin) درزمینه فناوری دیجیتال، کشاورزی جدید قارچ و تجهیزات اتوماتیک برای کشت کیسه تحویل داده می‌شود.

پس از ناهار، مشاور آقای “جان پیترز” در مورد قفسه‌های کج صحبت می‌کند. استفان داگوس (Ribbstyle) جای خود را در تونل‌ها و اتاق‌های Vapor Tight فراهم می‌کند و کریستین اسمیت (لمبرت) در مورد ذخیره‌سازی و حمل‌ونقل اسپاون صحبت می‌کند. درحالی‌که مشاور “بارت درسن” نظر خود را در مورد مدیریت ساختار در مزارع قارچ ارائه می‌دهد.

بعدازظهر، تالار گفتگو با عنوان “کمربند و جاده” با همکاری کشورهایی مانند هند، تایلند و لهستان برگزار می‌شود. عصر، شام سنتی “شب قارچ‌های دکمه‌ای” برگزار می‌شود.

هجدهم با یک برنامه جالب درزمینه صادرات بستر shititake چینی آغاز می‌شود و در ادامه سخنرانی‌ها و بحث و گفتگو در مورد چالش‌های بازاریابی و فروش قارچ و مسائل مربوط به انرژی و آب‌وهوا ارائه می‌شود. سرانجام، نوزدهم شاهد یک میزگرد در مورداستفاده از ضایعات قارچ و تمرکز بیشتر روی قارچ‌های خاص خواهیم بود.

سیزدهمین روز قارچ چینی در ماه دسامبر مجله Mushroom Business (شماره ۹۸) به‌طور گسترده گزارش خواهد شد، زیرا ناشر Global Roel Media به‌عنوان Media Partner (Roel Dreve and John Peeters) حضور خواهد داشت.

اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا