اخبار جهان در حوزه قارچاخبار صنعت قارچ

ثبت نام برای جشنواره سالانه قارچ جورجیا

از همین الان رزور کنید

در سال 2023 برای ششمین سال متمادی، جشنواره سالانه قارچ جورجیا برپا می‌شود و به گفته مسئولان این جشنواره «علم بزرگ قارچ شناسی را جشن می‌گیرند.»  این رویداد سه روزه در جورجیا – ایالتی در منطقه جنوب شرقی ایالات متحده – برگزار می‌شود که آموزش قارچ را با هنر، غذا، موسیقی و کمی هم فعالیتهای تفریحی و البته آموزشی ترکیب کرده است.

جشنواره سالانه قارچ جورجیا
جشنواره سالانه قارچ جورجیا

برنامه‌های جشنواره

برنامه‌های سخنرانی و سمینار در هر سه روز در پارک رولتر در ساعت 9 تا 15برگزار می‌شود.

  • بحث‌های پنل سیلوسایبین
  • آموزش قارچ توسط سخنرانان مشهور و سرآمد قارچ شناسی.
  • کارگاه آموزشی پرورش قارچ در خانه
جشنواره سالانه قارچ جورجیا
آموزش پرورش قارچ در جشنواره سالانه قارچ جورجیا

برنامه موزیک قارچ جادویی که در روزهای جمعه 29 سپتامبر و شنبه1 اکتبر 2023 برگزار می‌شود و مهمانان دارای کارت روزانه 2 ساعت فرصت دارند تا ماشین خود را پارک کنند و در موقعیت قرار گیرند. فروشندگان مواد غذایی و محصولات قارچ در میدان در دسترس هستند و فروشندگان هنر و صنایع دستی شگفت انگیز مبتنی بر طرح قارچ همه جا حضور خواهند داشت. موسیقی در ساعت 2 بعد از ظهر شروع می‌شود.

برنامه پیاده‌روی و قارچ چینی با کریستین گانیون و یا تورهای استیون لندسیدل طراحی شده و برای این برنامه باید به صورت مجزا ثبت نام کرد. پیاده روی شبانه برای قارچ چینی هم توسط آلن راکفلر ممکن است. این برنامه در یک اکتبر اجرا می‌شود که البته بعد از برنامه موزیک قارچ جادویی خواهد بود.

جشنواره سالانه قارچ جورجیا
برنامه‌های مفرح جشنواره قارچ جورجیا

قوانین جشنواره سالانه قارچ جورجیا

این جشنواره، یک رویداد آموزشی خانوادگی است، بنابراین استفاده از مواد مخدر یا تبلیغ و فروش مواد غیرقانونی از هر نوعی در آن تبلیغ نمی‌شود.

  • آوردن سگ‌ها به شرط این که در بند باشند، مجاز است.
  • شرکت برای کودکان زیر 12 سال رایگان است.
  • مصرف الکل در پارک رولاتر مجاز نیست!

هزینه و نحوه ثبت نام

ثبت نام به صورت آنلاین در سایت جشنواره میسر است و اگر بلیت آخر هفته را تهیه کنید میتوانید در کنار سایرین کمپ بزنید و با آنها معاشرت کنید، به علاوه از سخنرانیها یاد بگیرید و از موسیقی لذت ببرید. در ضمن از حضور در یک جامعه همفکر استفاده کنید و از تجربیات آنها بیاموزید.

بلیط برنامه آخر هفته 50 دلار است، که شامل هزینه کمپینگ نمی‌شود. بلیطهای آخر هفته 20 دلاری فقط برای رویدادهایی که در رویال پارک برگزار می‌شود وجود دارد که شامل پیاده روی شبانه یا برنامه موزیک قارچ نیست.

بیشتر شرکت‌کنندگان بلیط آخر هفته را که کمپینگ در یک زمین 14 هکتاری در خارج از شهر است را انتخاب کرد‌ه‌اند. هر چند چادر زدن انتخاب اکثریت است اما امکان ماندن در هتلهای اطراف هم وجود دارد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا