اخبار تولید قارچ سراسر کشور

خرامه قطب تولید قارچ در فارس

خرامه مقام اول استان فارس در زمینه پرورش قارچ است

خرامه قطب تولید قارچ در فارس، نماینده عالی دولت در خرامه طی سخنانی با اشاره به تولید سالانه نزدیک به ۲۶۰۰ تُن قارچ در بیش از ۲۰۰ کارگاه تولیدیاین شهرستان، عنوان کرد: این شهرستان مقام اول استان فارس را در این زمینه دارا است.

به گزارش خبرگزاری هاگ- مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس، مدیرکل امور شوراهای استانداری فارس، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان خرامه از پروژه‌ های مختلف روستاهای بست خیرآباد، شهرک ایثار، کوه‌گری، احمدآباد، مهرآباد و معزآباد جابری در بخش مرکزی و روستاهای دُرنیان، سفلا، گرمنجان، جیان، کمجان و زین‌آباد در بخش کربال، بازدید کردند.

عملکرد دولت در روستاهای خرامه در حد یک انقلاب است

فرماندار شهرستان خرامه در طی برگزاری این برنامه، بابیان اقدام انجام‌شده در زمینه‌های  عمرانی، خدماتی و اقتصادی در سطح این شهرستان اضافه کرد: خدمات ارائه‌ شده در سطح روستاهای شهرستان خرامه قابل قیاس با گذشته نیست.

فرهاد جهانخواه همچنین در ادامه در رابطه با خدمات‌رسانی به روستاها افزود: درزمینهٔ بهسازی روستاها در روستاهای شهرستان در سال جاری بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ مترمربع زیرسازی، کانیوا گذاری، جدول و تک لبه و آسفالت داشته‌ایم که خود یک انقلاب بزرگ در راستای خدمات‌رسانی دولت به روستاییان است.

این فرماندار در صحبت‌های خود  خواستار حمایت ویژه در حوزه‌ی اشتغال‌زایی در سطح روستاها با اعطای تسهیلات مشاغل خُرد خانگی و کارگاه‌های زودبازده در روستاهای کم برخوردار شهرستان شد و در همین راستا تأکید کرد: به‌عنوان یک نمونه این شهرستان که قطب تولید قارچ در استان محسوب می‌شود نیازمند تسهیلات بیشتری در جهت طرح زنجیره قارچ از تأمین نهاده‌ها، سردخانه، فراوری، بسته‌بندی و… است. خرامه قطب تولید قارچ در فارس است.

مقام اول استان فارس

بر اساس صحبت‌های این نماینده عالی دولت در خرامه، این شهرستان با تولید سالانه قریب به ۲۶۰۰ تُن قارچ در بیش از ۲۰۰ کارگاه تولیدی، مقام اول استان فارس را در این زمینه دارا است.

شایان‌ذکر است، در پایان این بازدید نیز کمال پاک‌فطرت مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس برای حمایت از کارگاه‌ها و مشاغل خرد خانگی و همچنین اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی با بهره‌ی کم در سطح روستاهای کم برخوردار شهرستان به مردم روستاهای خرامه قول مساعدت ویژه داد.

اخبار تولید قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا