اخبار جهان در حوزه قارچ

مجیک ماشروم ها انقلابی در سلامت روان !!!

سناتور آمریکایی قارچ های جادویی را انقلابی در سلامت روانی و موجب تقویت اقتصاد می داند!

سناتور جان فترمن می‌گوید که قارچ‌های سیلوسایبین می‌توانند یک انقلاب در درمان سلامت روان و یک موهبت اقتصادی برای ایالت زادگاهش پنسیلوانیا باشد؛  وی از ایالت پسنیلوانیا به عنوان پایتخت قارچ جهان یاد میکند.

در جلسه پرسش و پاسخ کمیته فرعی کشاورزی  مجلس سنا در روز چهارشنبه که جان فترمن ریاست آن را برعهده داشت، این سناتور گفت: من مدافع قارچ های جادویی و روانگردان ها برای درمان PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) به ویژه برای نظامیان و جانبازان هستم.

در این جلسه او با کریس آلونزو (مالک مزارع پیترو) گفتگویی داشت و در بخشی از صحبت هایش گفت: شاید اشتباه می کنم ولی من همیشه فکر می‌کردم که مجیک ماشروم ها می‌تواند یک رونق اقتصادی شگفت‌ انگیز برای صنعت قارچ باشد! من فکر می کنم این پدیده می تواند یک انقلاب در سلامت روان باشد. وی از کریس آلونزو خواست که جدی به این موضوع فکر کند.

کریس آلونزو در جواب سناتور اینگونه گفت: ما دارای ذهنی کاملاً باز هستیم. ما کارآفرین هستیم. اما مهمتر از آن، ما در تلاشیم تا غذای سالم برای جامعه ایالات متحده ایجاد کنیم. بنابراین هر چیزی که با مزایای سلامتی، مزایای پزشکی مرتبط باشد، ما آماده بررسی آن هستیم. بدیهی است که این کار باید در چارچوب مسولیت پذیری انجام شود و تمامی پارامترهای ایمنی در آن رعایت شود، به اینصورت است که ما پذیرای آن هستیم.
وی همچنین از کاربردهای جدید میسلیوم قارچ در صنعت که شامل تولید مبلمان، ساخت تابوت و جذب روغن می شود، صحبت و آنها را تشریح کرد و همچنین به فواید تغذیه ای و دارویی قارچ ها اشاره کرد.

جان فترمن و حمایت از قانونی شدن ماری جوانا
جان فترمن و حمایت از قانونی شدن ماری جوانا

فترمن که قبلاً به عنوان معاون فرماندار پنسیلوانیا خدمت می کرد، قویاً از قانونی شدن ماری جوانا حمایت می کرد، تا حالا چندین بار گفته است که این کشور باید هرچه زودتر تحقیقات در مورد سیلوسایبین را آغاز کند.

وی چندی پیش جملات زیر را توییت کرده بود:
تحقیق در مورد سیلوسایبین را شروع کنید.
ما پایتخت قارچ دنیا هستیم.

 

به همین منظور، قانون‌گذاران هردو حزب کنگره اخیراً لایحه‌ای را ارائه کردند که یک برنامه کمک مالی ۷۵ میلیون دلاری از سوی دولت فدرال برای حمایت از تحقیقات در مورد پتانسیل درمانی داروهای روان‌گردان برای شرایط سلامتی خاص در میان اعضای ارتش در هنگام خدمت سربازی، را محیا می‌کند.

این قانون توسط نماینده دن کرنشاو حمایت می شود، که  اوایل امسال نامه ای را به رهبران کمیته فرعی تخصیص مجلس نمایندگان ارائه کرد و از آنها خواست به آژانس های بهداشتی فدرال دستور دهند تا اعضای ارتش را حین خدمت سربازی، در مطالعات روانگردان بگنجانند.

در همین حال، مؤسسه ملی سوء مصرف مواد مخدر (NIDA) نیز اخیراً شروع به درخواست پیشنهادات و ابتکارات تحقیقاتی با هدف بررسی چگونگی استفاده از داروهای روانگردان برای درمان اعتیاد به مواد مخدر، کرده است و قصد دارد 1.5 میلیون دلار بودجه برای حمایت از مطالعات مربوطه ارائه دهد.

در جلسه استماع کمیته سنا در ماه گذشته، نورا ولکو، مدیر NIDA به اعضا گفت که نتایج جدیدی وجود دارد که نشان می‌دهد روان‌گردان‌ها پتانسیل قابل‌ توجهی برای درمان‌ برخی بیماری‌های روانی دارند و این موضوع جذابیت زیادی برای محققان دارد.

سال گذشته، سناتور برایان شاتز و کوری بوکر، مقامات ارشد فدرال را تحت فشار قرار دادند تا تحقیقاتی را در مورد پتانسیل درمانی داروهای روانگردان ارائه دهند ، با این استدلال که قانون فدرال با ممنوعیت دائمی در این موضوع، مطالعات را متوقف کرده است. آنها معتقدند که ممنوعیت فدرال، مطالعه مزایای روانگردان ها را دشوارتر می کند و محققان را ملزم می کند تا از حلقه های نظارتی اضافی عبور کنند.

در ماه مارس، قانونگذاران کنگره، نسخه به روز شده لایحه ای را برای ساده کردن تحقیقات درمانی پیشرو (مانند سیلوسایبین و MDMA) به منظور ترویج تحقیق و توسعه دارو ارائه کردند.

 

ترجمه از تیم تحریریه هاگ
کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
منبع: marijuanamoment.net و thedalesreport.com

 

جدیدترین اخبار جهان در حوزه قارچ‌ را در مجله خبری-آموزشی هاگ، مطالعه کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا