اخبار جهان در حوزه قارچ

چیدن قارچ خطرناک در قبرس

وقتی به خطرات چیدن قارچ فکر می کنید چه چیزهایی در ذهنتان تداعی می شود؟

چیدن قارچ خطرناک در قبرس، چیدن قارچ در فصل خنک و مرطوب مانند پاییز یک سرگرمی محبوب در بسیاری از نقاط جهان است. اما رفتن به طبیعت برای چیدن قارچ گاهی خطراتی به همراه دارد؛ وقتی به خطرات چیدن قارچ فکر می کنید چه چیزهایی در ذهنتان تداعی می شود؟
از چیدن قارچ های سمی گرفته تا برخورد با حیوانات وحشی و گم شدن یا آسیب دیدن در محیط های جنگلی و کوهستانی. اما چیدن قارچ گاهی میتواند خیلی خطرناک تر از چیزی که فکر می کنید باشد!!!

چند روز پیش مردی در قبرس که برای چیدن قارچ به منطقه کوهستانی کیپروندا رفته بود تا قارچ وحشی بچیند، اما با چیزی بسیار خطرناک تر از قارچ سمی مواجه شد! این مرد هنگامی که در جستجوی قارچ بود، ناگهان بجای قارچ یک نارنجک دستی عمل نکرده پیدا کرد!

بر اساس گزارش ها، این مرد بلافاصله با پلیس تماس گرفت و آنها نیز بعد از تماس با ارگانهای دیگر، به سرعت به محل حادثه شتافتند.
به همراه پلیس یک تیم خنثی سازی و انهدام از ارتش نیز به محل اعزام شد و پس از خارج کردن نارنجک و بردن به مکانی امن اقدام به انهدام آن نمودند.

 

نارنجک پیدا شده یک مدل نارنجک دفاعی M-26 بود که ضامن و اهرم فعالسازی نداشت و تا مرحله اکسیداسیون مواد منفجره، پیش رفته بود که نشان میداد سال ها در این محل بوده است. این نوع نارنجک ساخت آمریکا بوده و از سال 1958 ساخته و استفاده می شود.

هنوز مشخص نیست که این نارنجک چه زمانی و چگونه از این مکان سر در آورده است؟!؟

 

گردآوری و ترجمه از تیم تحریریه هاگ
کپی تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.
منبع: in-cyprus.philenews.com

 

اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ پیگیری کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا