اخبار جهان در حوزه قارچاخبار صنعت قارچ

کشف محموله مجیک ماشروم صد کیلویی

صدها کیلو محموله مجیک ماشروم توهم‌زا به علاوه 37000 دلار پول نقد از خانه فرامینگهام کشف و ضبط شد. کارآگاهان هفته گذشته، پس از تحقیقات در مورد فروش و پرورش این ماده غیرقانونی، قارچهای توهم‌زا را  از این منطقه کشف و ضبط کردند.

ستوان راشل میکنز، سخنگوی پلیس روز دوشنبه گفت که هیچ کس دستگیر نشده، اما به زودی اتهامات جنایی در دادگاه منطقه فرامینگهام ثبت خواهد شد. پلیس نام فردی را که به گمان آنها در حال پرورش قارچ است، اعلام نکرد.

اعضای گروه ویژه مواد مخدر MetroWest که متشکل از کارآگاهانی از فرامینگهام، اشلند، نتیک و مارلبرو است، اطلاعاتی در مورد فروش قارچ سیلوسایبین دریافت کردند و تحقیقاتی دو هفته ای انجام دادند. آنها توانستند چند صد کیلو مجیک ماشروم و 37000 دلار را از خانه‌ای در فرامینگام کشف و ضبط کنند.

حدود ساعت 2 بعد از ظهر پنج‌شنبه گذشته، گروه ضربت حکم بازرسی را در خانه Circle Drive ارائه کرد. در داخل، کارآگاهان یکی از بزرگترین عملیات پرورش مجیک ماشروم را در مقیاس بزرگ کشف نمودند. آنها صدها کیلو قارچ جادویی در حال رشد، یا خشک شده را کشف، و تولید آنها را نابود کردند. به علاوه مواد ترکیبی مجیک ماشروم و یک دستگاه قرص پرس دستی به همراه کپسول‌های بدون علامت حاوی سیلوسایبین نیز کشف و ضبط نمودند.

میکنز ارشد گروه ویژه مواد مخدر گفت که کارآگاهان وزن کل محموله مجیک ماشروم یا ارزش آنها را در اختیار ندارند، اما طبق یک برگه اطلاعات فدرال اداره مبارزه با مواد مخدر، 30 گرم مجیک ماشروم می‌تواند تا 200 دلار قیمت داشته باشد.

صاحبخانه، به اجرای عملیات کشت، تولید، توزیع و در اختیار داشتن یک ماده مخدر کلاس C به قصد توزیع، متهم خواهد بود. هنوز تاریخ دادگاه تعیین نشده است.

کشف محموله مجیک ماشروم
کشف محموله مجیک ماشروم

در بیانیه مطبوعاتی گروه ضربت آمده است: «مثل تمام شرکت‌های غیرقانونی مواد مخدر، هدف از این عملیات نیز کسب درآمد غیرقانونی است. این پول و مواد مخدر خود محیطی را ایجاد می‌کنند که جرایم اضافی خشونت آمیز را نیز باعث خواهند شد. افرادی که در این محل زندگی می کنند به طور بالقوه در معرض آسیب‌های جانبی و بی نظمی اجتماعی هستند که آنها را احاطه کرده است. شهرها و شهرک‌هایی که گروه ویژه مواد مخدر MetroWest از آن محافظت می‌کند، همیشه به دنبال حذف این خطرات بالقوه از جامعه خود هستند؛ صرف نظر از اینکه چه کسی درگیر است یا چه ماده غیرقانونی فروخته می‌شود.»

خرید و فروش و تولید مجیک ماشروم در بسیاری از کشورهای جهان جرم محسوب می‌شود، برای اطلاعات بیشتر مقاله ممنوعیت مجیک ماشروم در کدام کشورها است؟ را مطالعه نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا