اخبار جهان در حوزه قارچ

mushroomDays  2019 ماشروم دی

شروع افتتاحیه mushroomDays  2019

شروع افتتاحیه mushroomDays  2019 اخبار جهان را با ما بخوانید.

ماشروم دی بزرگترین آوردگاه صنعت قارچ در دنیاست. ماشروم دی برای فعالان صنعت قارچ مخصوصا مزارع پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه و پرزندت محصول تا آشنایی با آخرین دانش فنی روز تولید قارچ از مزایای روزهای قارچ برای مزارع تولید قارچ است. علاوه بر آن آشنایی و آگاهی از تکنولوژی و فنآوری روز دنیا از فواید شرکت در این نمایشگاه است. روزهای قارچ از سراسر دنیا مخاطب دارد و برند های معتبر در آن شرکت و غرفه اجاره می‌کنند.

ماشروم دی mushroomDays  2019 در روز چارشنبه یکم خرداد ماه 98 از ساعت 10 صبح تا 17 عصر پذیرای علاقه مندان و فعالان صنعت قارچ از سراسر دنیا خواهد بود. مدت سه روز ادامه و نهایتا در عصر جمعه سوم خرداد ماه در ساعت 17 عصر به کار خود پایان خواهد داد. برای آگاهی بیشتر از مزایای شرکت در این آوردگاه مقاله روز قارچ را مطالعه کنید.

شرکت در روزهای قارچ هزینه نیست سرمایه گذاری است. می توانید کلی تجربه خوب و مفید کسب کنید. در مزرعه خود بکارگیرید و بهره وری را رقم زنید. موفقیت اتفاقی نیست. بسته به عواملی است که مثل تکه های پازل باید در کنار یک دیگر قرار دهید تا تصویر زیبا و نمایانی را خلق کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا