اخبار جهان در حوزه قارچ

جشنواره بهارانه قارچ مورل

جشنواره غذاهای مورل، سمینار، نمایش هنر و صنایع دستی، کنسرت، کارناوال

هر بهار صدها دوستدار قارچ مورل از سراسر ایالت، کشور و جهان به شهر کوچک بوین سیتی، میشیگان سفر می کنند تا در جشنواره بهارانه قارچ مورل به دنبال مورل شگفت انگیز و جشن و شادی با آن باشند. 

جشنواره ملی بهارانه قارچ مورل
جشنواره قارچ مورل

این جشنواره آخر در 19 اردیبهشت 1402 (19 می 2023) برگزار می‌شود و شامل برنامه‌های متعددی مثل جشنواره غذاهای مورل، سمینار، نمایش هنر و صنایع دستی، کنسرت، کارناوال و برنامه‌های شاد دیگر است!

جشنواره ملی بهارانه قارچ مورل
جشنواره بهارانه قارچ مورل
سود ناشی از برگزاری این جشنواره به دانش‌آموزان دبیرستانی منطقه برای بورسیه تحصیلی کالج در رشته‌های زیست‌شناسی، علوم طبیعی، مهمان‌نوازی، یا هنرهای آشپزی اختصاص می‌یابد.

برنامه های جشنواره:

  • 12 تا 18: نمایشگاه هنر و صنایع دستی مرتبط با قارچ + کامیون‌های غذاهای قارچی
  • 3 تا 10 شب: کارناوال تفریحی قارچ
  • 3:30 – 4:30 بعد از ظهر: سمینار مورل: سمینار رایگان جمع آوری قارچ مورل در طبیعت ارائه شده توسط تونی ویلیامز، برنده پنج بار “شکار رقابتی ملی”. چادر جشنواره غذای گرم مورل در پارک یادبود جانبازان
جشنواره ملی بهارانه قارچ مورل
جشنواره بهارانه قارچ مورل

بهار در راه است و دنیا؛ با توجه به ضرورتهای برگزاری جشنواره قارچ در تکاپوی برگزاری جشنواره های متعدد و معرفی انواع قارچها به عموم مردم است. جا دارد که بخش خصوصی و فعالان تولیدکننده قارچ، به ویژه قارچهای صدفی و اگزوتیک به فکر برگزاری جشنواره بهارانه و بهره‌وری از این فرصت مناسب باشند. اخبار جهان قارچ را با هاگ پیگیری کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا