اخبار جهان در حوزه قارچ

کشف مجیک ماشروم به ارزش 8.5 میلیون دلار!!!

در بازرسی از یک خانه مقادیر زیادی مجیک ماشروم به ارزش بیش از 8.5 میلیون دلار کشف شد

کشف 8.5 میلیون دلار مجیک ماشروم !!! پلیس ایالتی شهر برلینگتون (ایالت کنتیکت آمریکا) به همراه اداره مبارزه با مواد مخدر (DEA) در بازرسی از یک خانه مقادیر زیادی مجیک ماشروم (قارچ جادویی روانگردان) به ارزش بیش از 8.5 میلیون دلار کشف کردند!

ماجرا از جایی شروع شد که یک خانه ساکت و آرام واقع در در جاده لیون در حومه شهر برلینگتون، برای همسایه ها عجیب و غریب به نظر می آمد. همسایه ها و شاهدان عینی تعریف میکنند که تمامی پنجره های خانه پوشیده شده بود و در تمامی قسمت های خانه دستگاه و لوله های تهویه هوا قرار داشت.

خانه خیلی بزرگ نبود اما 4 کولر گازی داشت که در اکثر مواقع سال در حال کار بودند! (برای پرورش ماری جوانا(حشیش)، خانه معمولاً پر از لامپ است که باعث تولید حرارت زیاد می شود و دستگاه های تهویه زیادی می طلبد، اما در این مورد قارچ ها به نور زیادی نیاز ندارند، و در عوض فقط به تهویه زیادی نیاز دارند)

همچنین روزها چند خودرو دم در خانه پارک میکردند و شب ها هیچ کدامشان نبودند، یعنی برعکس روندی که باید در یک منزل مسکونی باشد. معمولا روزها مردم به سر کار میروند و خودرویشان در خانه نیست و شب ها به خانه برمیگردند.
از این رو این خانه بیشتر به محل کار شباهت داشت تا منزل مسکونی. این موارد کم کم توجه همسایه ها را جلب کرد تا اینکه در یک روز سرد همسایه ها مشاهده کردند که چند نفر در این خانه در حال نصب و راه اندازی کولر هستند که واقعا عجیب و مشکوک بود!

کیسه های کشت مجیک ماشروم به ارزش 8.5 میلیون دلار
کشف 8.5 میلیون دلار مجیک ماشروم !!!

 

بعد از تماس های چندین باره همسایگان در طی چندین ماه بالاخره پلیس برای بررسی به محل خانه اعزام شد. هنگامی که ماموران پلیس به خانه رسیدند، متوجه سیستم تهویه ای شدند که اغلب برای آزمایشگاه های تولید مواد مخدر و کارگاه های مخفیانه پرورش قارچ یا حشیش استفاده می شود.

آنها به خانه مشکوک شدند و خواستند که وارد خانه شوند اما صاحب خانه بدون داشتن حکم بازرسی این اجازه را به آنها نداد.

پس از مدتی ماموران پلیس به همراه افراد اداره مبارزه با مواد مخدر (DEA)، با اخذ حکم بازرسی به محل برگشته و با چیزی عجیب روبرو شدند؛ یعنی یک مزرعه پرورش قارچ جادویی!!! در تمامی قسمت های این خانه و حتی گاراژ آن، عملیات کشت و پرورش قارچ سیلوسایبین که نوعی قارچ سمی با خاصیت توهم زایی است صورت میگرفت.

قفسه های مملو از بذر مجیک ماشروم و دستگاه های تولید اسپان
قفسه های مملو از بذر مجیک ماشروم و دستگاه های تلقیح و تولید اسپان

 

تمامی قسمت های خانه مملو از قفسه های فلزی حاوی کیسه های کشت قارچ جاویی بود و همچنین سطل ها و کیسه هایی پر از قارچ خشک شده که آماده توزیع بودند. در این بازرسی پلیس فرد ساکن در خانه که جوانی 21 ساله بود را نیز با اتهام نگهداری به قصد فروش و توزیع مواد مخدر و اداره یک کارگاه تولید مواد مخدر بازداشت نمود.

در این بازررسی مقادیر زیادی از انواع مجیک ماشروم (قارچ هایی از خانواده سیلوسایبین با خاصیت توهم زایی)، شامل 1700 کیسه 3 کیلوگرمی کشت و مقادیر زیادی قارچ خشک، به ارزش تقریبی 8.5 میلیون دلار توسط پلیس کشف و ضبط شد. همچنین انواع وسایل و لوازم کشت قارچ نیز در این محل پیدا و ضبط گردید.

تمامی خانه مملو از کیسه های حاوی قارچ جادویی می باشد.
تمامی خانه مملو از کیسه های حاوی قارچ جادویی یا کیسه های کشت قارچ می باشد.

یکی از افسران پلیس میگوید که در طول نزدیک به 30 سال فعالیت خود در اداره پلیس، تاکنون این حجم زیاد از مواد مخدر را کشف نکرده و ندیده بودند!!!

 

این جوان 21 ساله که وستون سول نام دارد با قرار وثیقه 250 هزار دلاری بازداشت شده و قرار است تا روز 16 نوامبر در دادگاه عالی منطقه نیوانگلند حاضر شود تا محاکمه و به اتهامات وی رسیدگی شود. بر طبق قوانین ایالتی در مورد مواد طبقه بندی شده (مواد مخدر و توهم زا) تولید و نگهداری به قصد توزیع حداکثر 15 سال حبس خواهد داشت و به نسبت میزان مواد مخدر جریمه نقدی نیز شامل فرد متهم خواهد شد.

کیسه های قارچ جادویی در تمامی جاهای خانه یافت میشود
کیسه های قارچ جادویی در تمامی جاهای خانه یافت میشود

قفسه های کشت مجیک ماشروم

تمامی قسمت های خانه کیسه های کشت قارچ جادویی قرار دارد که ارزش تقریبی آنها 8.5 میلیون دلار است
کشف 8.5 میلیون دلار مجیک ماشروم !!!

گردآوری، ترجمه و تحریر از تیم رسانه هاگ
کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
منبع: nbc و wfsb.com و fox61.com و cbsnews.com

 

جدیدترین اخبار جهان در حوزه قارچ را در مجله هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا